Мақсаты: әр оқушы тыңдайды және түрлі-түсті топта сөйлейді.

  Ұйымдастыру: топты қимылдауға және талқылауға орын қалдыра отырып, стандартты орналастыру.

  Жаттығудың сипаттамасы: оқушыларды талқылау үшін( бастапқы топта) тақырып бойынша (барлығңына бір тақырып немесе әр топқа бөлек тақырып)  топтарға бөліп отырғызамыз. Талқылаудан кейін оқушыларға түстер беріп, тиісінше қайтадан топқа бөледі. Жаңа топтар бастапқы топ қатысушыларынан тұрды. Кейін оқушылар жаңа топта не талқылағандарын айту үшін бастапқы топқа қайта оралады. Бұл одан әрі талқылауға түрткі болады.

Бұл әдісті  жаңа тақырыпты меңгертуде қолданған тиімді. «Кемпірқосақ» әдісі бойынша топ құрамындағы оқушылар түстерді иеленеді. Әр топтағы бірдей түсті оқушылар тағы да жаңа топ құрап, мәтін бөліктерін өз топтарында түсініп оқып, талдайды.Содан соң қайтадан әр оқушы бастапқы құрылған өз топтарына келіп, өзі оқып, талдаған мәтін бөлігін топ мүшелеріне түсіндіреді, сөйтіп топтың барлық мүшелері жаңа шығармамен толық танысып шығады. Бұл әдіс арқылы сыныптағы барлық оқушыны жұмыстандыруға, сөйлетуге, өз ойын толық, көркем жеткізе алуға дағдыландыруға болады.

Топ құру: түрлі – түсті стикерлер арқылы.

Түрлі – түсті стикерлер алып түсіне қарай бөлініп отырады

Сіздер мына көріністен қандай процесті байқадыңыздар?

Талқылау. Оқушылар  өз идеяларын зерделейді өзара әркеттестікті жақсартуға, топтық жұмыстың қарқынды өсуіне ықпал етеді, белсенді түрде қатысады

2.Топтық жұмыс тәсілін сіздер қаншалықты жиі және қалай қолданасыздар?

Олар топтық жұмыстың тиімділігімен танысып шығады. Оқушылар «Кемпірқосақ» әдісі бойынша өз ойларын шынайы түрде жазады

Миға шабуыл: «Оқушылар неліктен өзгеруі керек?»

Әр түсті таңдаған адам бірдей түстермен бірігеді. Содан кейінгі қадам ол әр топ  «топтық жұмыс» сөзіне әртүрлі шешімдерін ішінен ойды бір мәселе төңірегінде шоғырландырады.

Кемпірқосақ

Қызыл – проблеманың шешімін табу;

Қызыл сары – проблеманы шешуде әртүрлі көзқараста болу;

Сары – орын ауыстыруға ұмтылу;

Жасыл – мағынасын түсінуге ұмтылу;

Көгілдір – қайда, қашан қолданылады;

Көк – жаңа жақтар, кемшіліктер тұстар

Сиякөк – өткізу түрлері, қалыптасуы.

You May Also Like

«Азаматтық және өнеркәсіп гимараттарын сумен қамту және әкету»пәні бойынша тест сұрақтары

«Азаматтық және өнеркәсіп гимараттарын сумен қамту және әкету»пәні бойынша тест сұрақтары. Мамандығы:…

Кәсіпорында еңбекті ұйымдастыру және еңбек ақы төлеу

Кәсіпорында еңбекті ұйымдастыру және еңбек ақы төлеу.  Еңбек ресурстары және еңбекті ұйымдастыру.…

Аллергиялардың  негігі себептері, Аллергендердің жіктелуі. Экзоаллергендер

Аллергиялардың  негігі себептері – аллергендер болып есептеледі. Аллергендердің жіктелуі   ( А.Д. Адо…

Көру қабілеті бұзылған оқушылардың ойын іс-әрекетін дамыту және көріп қабылдауын дамытуда қолданылатын көрнекіліктер

Көру қабілеті бұзылған оқушылардың ойын іс-әрекетін дамыту және көріп қабылдауын дамытуда қолданылатын…