Ең үздік ғылыми жоба»Информатика сабағын басқа пәндермен кіріктірілген сабақ түрінде өткізудің тиімділігі»

Орындаған: Умирбаев Наурызбек Муратулы

Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев Қазақстанның әлемдегі бәсекеге қабілетті 50 елдің қатарына кіру стратегиясы атты жолдауында : «Білім беру реформасы – Қазақстанның бәсекеге нақтылы қабілеттерін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін аса маңызды құралдарының бірі»деп атап көрсеткен болатын.

Қазіргі жаратылыстану пәні оқушыларға әлемнің ғылыми–жаратылыстық бейнесін түсіндіріп, табиғатты танып білудегі ғылыми көзқарастарды қалыптастыруға және алған білімдерін өздерінің болашақ мамандықтарына пайдалана білуге көмектеседі.

Табиғаттағы негізгі заңдарды, құбылыстарды және процестерді зерттеу адамзатпен қоғамды танып-білуімен ұштасып келеді. Жаратылыстану, математика мен техникалық ғылымдарының жетістіктерін бір-бірімен байланыстырып қараған кезде дүниенің бір тұтас ғылыми бейнесі қалыптасады. Болашақ ұрпақ табиғаттың фундаменталь заңдарын, санқырлы құбылыстар мен процестерін және Әлемнің құрылысын, даму заңдылықтарын зерделеп, дүние мен өмірдің мәнін дұрыс түсінулері қажет. Физика, химия, биология және де басқа ғылымдардың жетістіктерін түсініп,қазіргі кездегі ғылымдардағы бағыттармен салалары туралы хабардар болуы керек. Мега–макро- және–микро дүниелер күрделілігін түсініп, олардағы құпия құбылыстарды ашуға бағытталған зерделеуге қажет материалдық жаңа технологияның негізінде жасалынған құрал-жабдықтардың қаншалықты қаржыны, еңбекті, жігерді және білімді қажететкендігін бағалай біледі.Жаратылыстану пәні  – ғылымның дүниені тану процесінің формасы екендігі және оның салалары, әдістері, таным ерекшеліктері қарастырылады.ХХI ғасырда ғылым табиғат пен адам қоғамдастығының сәйкестігіне, процестерді саналы түрде зерттеуге бағытталады. Күннен күнге қоғамда жаратылыстану ғылымының рөлі өсуде. Жаратылыстану ғылымының жоғары дәрежеде  дамуы – білімнің түрлі салаларының нәтижелі көтерілуінің қажетті шарты. Ғылыми ақпарат тарағынының жедел қарқынмен өсуі, жалпы білім беретін мектеп оқушыларын өз бетінше жаңа білімдер игеруге қабілетті етіп тәрбиелеу мен оқытуды талап етеді.  Қазіргі кезде білімнің кіріктіру тәсілдерін қамтамасыз ету, оның ғылыми деңгейін арттыру, тұтастай алғанда оқушылардың танымдық әрекетіне тән дағдыларды қалыптастыру міндеті негізгі мәселелердің біріне айналып отыр.

Осы арада мектептің оқу-тәрбие процесін кіріктіру тәсілі негізінде ұйымдастыруы, ғылымдар жүйесінің бір арнаға тоғысу, адамның интеллектуалдық өрісін байытумен бірге, бүкіл адамзаттық құндылықтар көзініңде бірлігі, жалпы ақиқат дүниенің бір тұтас жүйе екендігі туралы ғылыми көзқарастың қалыпты қалыптасуына мүмкіндік береді.

Кіріктіру тәсілінің бір пайдалы жағы ол бүкіл оқыту ісін, бір мектептің барлық жұмысын бір жолға салуға, барлық мұғалімдерге бірыңғай талаптар қоюға және әртүрлі пәндерде ортақ мүддені шешуге жұмылдырады.

Кіріктіру тәсілін жүзеге асырудың жолдары мынандай:

  • Әрбір жеке пәнді оқытқанда басқа пәндерді оқыту ісіне өз ықпалын тигізетіндей болуын көздеу;
  • Түрлі пәндерді оқып үйренуде–өтілетін материалдарды уақыт жағынан үйлестіріп отыру.
  • Окушылардың ғылыми теориялар мен заңдылықтарды игеруін, олардың жинақтылығымен әдістерімен, дағдыларымен сабақтастыра қалыптастыру.
  • Жалпы теориялық білім алуды және практикалық іскерліктермен дағдыларды бірыңғай әдіспен жүзеге асыру.
  • Оқушыларға (білім алу, икемділікпен дағдыларды қалыптастыру барысында) бірдей талап қою.
  • Оқушылардың бір пәннен білім алуға икемі мен дағдыларын пайдалана білуге әдеттендіру.
  • Әртүрлі пәндердің зерттеу әдістерінің ортақтық ерекшеліктерін көрсете білу.
  • Әр пән сабақтарында оқылатын құбылыстардың өзара байланысын ашып, дұрыс дидактикалық дүниетаным қалыптастыру.

Информатика сабағын математика пәнімен кіріктірілген сабақ түрінде өткізу

Қазіргі әлемнің ғылыми бейнесінің негізгі сипаттамасы қоғамдағы және табиғаттағы информатикалық процестермен факторлардың фундаментальды ролін мойындау болып табылады.

Информатика пәнінің басқа мектеп пәндерімен тығыз байланысы оның негізгі ерекшеліктері болып табылады. Себебі, оқушылар информатика сабағында алған білімдерін басқа пәндерді оқып-үйрену барысында жан-жақты қолдана алады Оның тағы бір ерекшелігі пән мазмұнындағы тақырыптардың арасындағы пәнішілік байланыстың күтілігінен көрінеді. Себебі, информатиканың бастапқы ұғымдары математикадан алынған. Математикада дәлелдеулер алгоритмдік құрылымға негізделген, ал информатикада осы алгоритмдерді құрайтын бөліктерді ерекшелей білу мақсаты қойылады. Информатиканың физика, химия  пәндеріне ұқсастығы оның тәжірибеге, экспериментке негізделгенінен көрінеді. Компьютерде программаны жүктеу мен жүргізу эксперимент ретінде әсіресе, программадағы қатені іздеуде айқын байқалады.

Сабақтың тақырыбы: Информатика сабағын математика пәнімен кіріктірілген сабақ.

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділігі: Студенттерге информатика сабағын математика пәнімен кіріктірілген сабақ туралы түсінік беру.Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту,қорытынды жасауға,талдауға баулу.
  2. Дамытушылығы: Информатика сабағын математика пәнімен кіріктіріп оқыту әдістерін сабақта пайдалана білу дағдысын қалыптастыру.
  3. Тәрбиелілігі: Студенттерді адамгершілікке,ынтымақтастыққа,сыйластыққа тәрбиелеу.

Сабақтың өту барысы:

Ұйымдастыру. (студенттерді түгендеу,сабаққа назарын аудару)

Үй тапсырмасы: (сұрақ-жауап)

  1. Сабаққа қойылатын талаптарды ата.
  2. Дидактикалық талаптарға кім тоқталып өтеді?
  3. Технологиялық талаптар жөнінде не білеміз?
  4. Гигиеналық талаптар
  5. Сабақтың үш мақсатын кім айтады?
  6. Мұғалімнің сабаққа дайындалуы

Жаңа сабақ:

Тақырыпты ашу мақсатында берілетін тапсырма: 

   Сіздер қалай ойлайсыздар информатика пәнін қандай пәндермен кіріктіріп оқыту тиімді? 

      Математика                                                                                Ән-саз

                                        Қазақ тілі                               Еңбек 

Мұғалімнің кіріспе сөзі:

Оқушылар  кіріктірілген сабақтың негізгі мақсаты – оқу материалдарын байланыстырып, сабақта оқушыларға терең білім беру, ойлау қабілетін дамыту. Оқу материалдарын бағдарламаларға сай пәндер бойынша біріктіріп беру оқушылардың жан-жақты тұтас, терең және берік білім алуына мүмкіндік жасайды. Сондықтан жыл сайын әрбір мұғалім пәндердегі ұқсас оқу материалдарын біріктіріп, яғни пән аралық байланыс принципін қолданып, интегралдық жоспар жасайды. Ондағы материалдарды дер кезінде сабаққа пайдаланып, тиімді етіп іске асырады.

Кіріктірілген сабақ информатика және пән мұғалімі бірлесе өткізетін сабақ түрі, сабақ кіріктірілген пәндер үшін бірге жасалады. Сабақ құрылымы жағынан стандартты сабақ, сабақ түрі ұқсас болып келеді, ерекшелігі үй тапсырмасын тексеру, жаңа сабақты баяндауды әр пән мұғалімі жеке ұйымдастырады.

Сабақты бекіту кезеңінде кіріктірілген пәннен тапсырма беріліп, компьютерде орындалады. Үйге тапсырма әр пәннен беріледі. Ал, бағалау кезеңінде 50х50 принципі ұсталады.

Математика пәнінен кіріктірілген сабақ калькулятор және  Excel бағдарламасын пайдалана отырып, ұйымдастырылған тиімді.

Кіріктірілген сабақтар оқушының шығармашылық белсенділігін арттыруды міндеттейді. Бұл сабақтарда барлық пәндерінің мазмұнынан, ғылымның барлық саласынан, мәдениет, өнер, жалпы қоршаған өмір жайлы ақпарат беріледі. Кіріктірілген сабақтар басқа жеке пәндерден алған білімдерді байланыстырып, бір жүйеге келтіруге мүмкіндік береді.

Кіріктірілген сабақтарды ұйымдастырудың бірнеше себебі бар:

Біріншіден, қоршаған өмірді балалар тұтас қабылдайды, ал мектепте көбінесе әлем жайлы тұтастықты жеке пәндер арқылы оқып-танысады.

Екіншіден, кіріктірілген сабақтар оқушының өзіндік әлеуетін дамытады, әлемдегі өзгерістер мен құбылыстардың себеп-салдарын түсінуге, ақыл-ойы мен ойлау, сөйлеу қабілетін дамытуға мүмкіндік береді.

Ауыл балаларының білім құзыреттілігін арттыру үшін, қаладағы өз құрбыларынан, қатарынан қалмауын қамтамасыз ету үшін, шалғайдағы балаларды оқытуды жоғары деңгейде ұйымдастыру үшін бастауыш мектептерде кіріктірілген сабақтар қажет. Бастауыш мектептерде кіріктірілген сабақтар оқушылардың пәннен алатын білімін ғана көтеріп қоймайды, топта жұмыс істеуге, топ ішінде бір-бірімен қарым-қатынасқа түсуге, бір-бірінің пікірін тыңдауға, көптеген құбылыстарға кешенді түрде қарауға, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

Әдістемелік және теориялық әдебиеттерді талдау барысында қазіргі кезде кіріктірілген сабақтарды ұйымдастыру шағын жинақты бастауыш мектептерде оқытуды жақсартудың бірден-бір жолы деп тұжырымдауымызға болады.

1 мысал:

Функцияның графиктерін салу

Y=x3

Y       x3      x3+2       x3-2

Тапсырма: Функцияның графиктерін салу

 y=x^3

 

x y y=x^3+2 y=x^3-2
-2 -8 -6 -10
-1 -1 1 -3
0 0 2 -2
1 1 3 -1
2 8 10 6
  1. мысал. Балалар біздер бәріміз білеміз мектепте математика пәнін бастауыш сыныптан бастап оқимыз.Соның ішінде 5 сынып математикасында «Калькуляторды пайдалану» деген тақырып бар. Біз қарапайым калькулятормен жұмыс жасап білеміз,бірақ MC,MS,MR,M+,M– -батырмаларының қызыметін біріміз білсек,біріміз білмей жатамыз.

Қазір осы батырмаларды пайдалана отырып қарапайым математикалық амалдарды орындаймыз.

(125+489)-36*9=

Бәріміз білеміз бірінші көбейтуді орындаймыз.

Батырмалар қызметі:

MS-компьютердің жадында сақтау үшін

MC- Жадыны тазалайды.

MR- жадыдағы санды шығарады

M+ – жадыдағы санды қосады.

M- – Жадыдағы санды азайтады

CE- жадыдағы сақталғандарды сақтайды

С – жадыдағының бәрін өшіреді

 

Тапсырма: (470-63)+108*2-(36/6)=617

 

  1. (470-63) MS – СЕ 108*2         М+ MR        MS       СЕ  36/6         М-        MR
  2. (670-90) – 28*9 + (20/5)=

 3.мысал: Қарапайым фигураларды пайдаланып әр түрлі фигуралар салу.

  Тапсырма:

 Графикалық бағдарламаларда өз қалауларыңша әр түрлі фигураларды пайдалана отырып қалаған суреттеріңізді салыңыздар.

А. Машинаның суретін салу.

Б. Аққаланың суретін салу.

В. Шыршаның суретін салу.

С. Үйдің суретін салу.

 Сабақты бекіту сұрақтары: 

  1. Кіріктірілген сабақ дегеніміз қалай ұйымдастырылады?
  2. Кіріктірілген сабақтарды ұйымдастырудың себептерін атаңдар.
  3. Сонымен информатика пәнін қандай пәндермен кіріктіріп оқыту тиімді деп ойлайсыздар?

Бағалау:

Үйге тапсырма:

Информатика мен математика пәндерін кіріктіріп сабақ үлгісін дайындау.

1.2. Информатика сабақтарында физика есептерін шығарудың тиімділігі

Информатика сабақтарында физика есептерін шығару үшін физикалық теориямен заңдарды, құбылыстар мен процестерді қолдану шекарасына нықтап, оларды аналогты амал арқылы жүзеге асыруға болады. Есептерді іріктеген кезде мынадай талапты ескерген жөн:

Есеп тек компьютердің көмегімен шығарылады, шешілуі қиын;

Компьютерді қолданғанда есеп тез шығарылады және есепке сәйкес программаны құру көп уақытты алмайды;

Есептер оқушылардың логикалық ойлау қабілеті дамитындай, оқушы үшін сабақ мағыналы болуы керек;

Есептердің программасын құруда ең алдымен физикалық есептің қайқұбылысқа негізделгенін, қандай формуламен шығарылатынына назараудару керек. Компьютердің көмегімен физика есептерін шешудің мәселелері мектеп оқушыларының түсініктерінің жаңа деңгейде көтерілуін, мағлұматтарды меңгеруге ықпалетіп, әдістермен идеяларды қалыптастыруға бағыттайды.

Физика есептерін Турбо Паскаль программалау тілінде шығару әдісін келтірейік.

1-есеп. Параллель жалғанған екі кедергіден тұратын электр тізбегінің кедергісін есептеңіз, мұндағы R1=15 Oм, R2=20 Ом

Программаның экрандағы көрінісі:

Кедергілерді параллель жалғау кезіндегі электр тізбегінің кедергісін есептеу.

Бастапқы мәліметтерді енгізіңіз:                       Программасы:

Бірінші кедергінің мәні (Ом)          15

Екінші кедергінің мәні (Ом)          20

Тізбектегі кедергі: R=8.57 Ом

1.3.Интеграцияланған сабақ (информатика, ән-саз)

Студенттерге ақпараттың аясын кеңейтіп білімге тарту арқылы оқыту мотивациясын  күшейту мақатында информатика мен ән саз сабағын кіріктіре оқыту. Бұл сабақта  ән саз және информатика пәндерінің – іс жүзінде ортақ байланысатын байланыстары көп.

Ұйымдастыру сәтінде:    Оқушылар қазақтың халық әні «Алатау» орындайды.

Мұғалім:Бүгін біз музыка сабағын ерекше сабақ түрінде өткіземіз. Интеграцияланған деп аталатын екі пән арасындағы тапсырма сілтемені дәлелдейді.

Ойлан және музыка және ақпараттық жүйелер арасындағы ортақ болуы мүмкін кездерін ата. Бұл кезде ән саз пәні мұғалімі компьютерде қазақтың жыр,күйлерін тыңдатып оқушыларға сұрақтар қою арқылы жауап алады.

Оқушылар: Компьютер, бізге музыка жазауға көмектеседі бағдарламаларын жасау уағдаластықтар түрлерін орындауға, сонымен қатар компьютерде  музыка тыңдауға болады.

Мұғалім: Дұрыс айтасыз, сіз музыка тыңдай, тіпті компьютерлік технология көмегімен жаза алатыныңызға көз жеткіздіңіз. Ал енді информатика мұғалімі дыбыс жазу жабдықтарын тарихы туралы айтып береді.

Мұғалім: Біз сабақтың негізгі бөлігіне назар аударайық.Тақырып « Қазақтың халық музыкасы».Қазақ халық музыкасының Ежелде өз тамыры бар.Қазақтардың алыс ата-бабаларымыз, Орталық Азия даласында тұратын көптеген тайпалары дін басы, қазіргі заманғы қазақ халқының мұраға бай жиынтығын, музыка, ән, музыка және поэзия бастапқы дәстүрлері құрылған.

Аленді мен CD-ROM-орналасқан қазақ халық аспаптар fono hres tomatiyu дыбыс жазу сіздің назарыңызға ұсынады, сондай-ақ қазақ халқының керемет істері тыңдауға ұсынамыз.

Оқушылар оқып шықты, музыка,бұл жұмыс жүзеге асырылатын құрал деп аталатынын  қабылдау. Талқылау тыңдап болғаннан кейін ғана естіген музыка болуы тиіс.

Мұғалім:Қорытындылай келе,біз «Жерім менің», «Менің өлкем» әнін тыңдап, Қазақстан Президенті Нұрсұлтан Назарбаевтың сөзіне жазған жазылған , музыкасы Қазақстантың көрнекті композитор Бекболат Тілеухан жазылған. Қазақстан Республикасы Президентінің Республикалық ұланының үрмелі аспаптар оркестрінің ұлттық аспаптар ансамблі ән шырқайды.Бұл ән патриоттық, бірақ ол органикалық халық әндерін(есту әндер) және әуезді интонациясы ішіне мата.

Сабақтың соңында бірге студенттердің оқытушымен бірге ән«Отан»(Л. Хамидидің, Д.Abileva сөздер музыка) ән.

Компьютерлік ғылым мен техниканың кешенді сабақ
1.4. Информатика пәні мен еңбек пәнін кіріктіре оқытудың тиімділігі.
Дизайн графикалық редакторы бояу арқылы ДК бағдарламасын пайдаланып тақтаны кесу.

мақсаты:Кесу тақта жобалау мысалында студенттердің ақпараттық құзыреттілігін және

технологиялық мәдениетін дамыту.

міндеттері:

Оқу:
-, Мәселені шешу үшін қазіргі заманғы бағдарламалық құралды пайдалану үшін студенттерді үйрету

-«Компьютерлік графика» атты информатика сабақтарында алған білімдерін бекіту.
дидактикалық:

-Графикалық редактор құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту,
-Практикада қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды пайдалануға бағытталған жедел ойлау қабілетін, нысаны.

дамытушы:
-, Өз білімдерін толықтыру қажеттігін студенттер кеңістіктік қиял және шығармашылық ойлауды дамыту.

білім беру:
– Білім практикалық бағыттылығы, эстетикалық талғамын қызығушылық арттыру.
диагностикалық:
– Өз мүмкіндіктерін бағалауға; жұмыс істеу үшін нысанды таңдау үшін алады.

Оқыту әдістері: әңгіме, алдыңғы талқылау, практикалық жұмыс.
Негізгі әдістері:
– Түсіндіру-иллюстрациялық
– Репродуктивті және іздеу,
– шығармашылық қызметі.

Сабақ құрылымы: мақсат-қозғаушы-контент-білдіреді-тестілеу;
Сабақтың бұл түрі нысандары:
-Repeater-жалпылап сабақ;
-Практикалық жұмыс.

Пәнаралық байланыс: технология, информатика.
Білім мен студенттердің дағдылары:
информатика
білуі керек:
– Сәрсенбі Графикалық редактор Paint, мәтін редакторы MS Word
– Тұжырымдамасы: сөз процессор, файл жүйесімен алгоритмі жұмыстары
– Өңдеу бағдарламалық қамтамасыз ету: графикалық редакторы, Color Picker құралдары.

Олар қалай білемін:
-, Paint қолданбалы бағдарламаны пайдаланыңыз Microsoft Word
-, Құралдары таңдау түстер,суретті өңдеңіз.

Оқушылар тиіс:
– Ашық және жабық фонда алгоритмі маркенің танысуға үшін,
– Таңдалған аймақты жылжыту мүмкіндігі болуы үшін

Құралдар Оқыту:
– Техникалық жабдықтар: MS Windows операциялық жүйесі бар компьютер, мультимедиялық проектор, түсті принтер, экран, тақтаға, кесу кеңестердің мысалдар.
– Бағдарламалық қамтамасыз ету: Microsoft Word, Paint, Power Point.
– Үлестірме материалдар: компьютерде практикалық жұмыс алгоритмі іске асыру Memo.

Құрылым:
1.уақытын ұйымдастыру.
Ұстаз,балаларды сабаққа құптайды міндеттерді түсіндіреді.

Материалды қайталау 2.:
Оқушысы деп аталатын компьютерлік мұғалімі үшін, өңдеу басталады және терезенің негізгі элементтерін атайды. Мүмкін, жауапты және мұғалімнің сұрақтарына жауап көрсетеді:
Title Бар?
Басты мәзір?
Palette? Өң түсі және құралдың түсті?
Құралдар графика примитивы?

  1. Жаңа материалды таныстыру өтіңіз.
    Сіз, балалар, өте жақсы, осы құралдарды қалай пайдалану білеміз. Қисық – сіз графикалық примитивов көмек, олардың көпшілігі күрделі және қызықты жасалған сызбалар кейбір мысалдар бар ма. Графикалық редактордың көмегімен аударуға геометриялық құрылыстарды орындауға, сондай-ақ сурет процесі үшін ғана емес, мүмкін.

Бүгін біз сызу аумағын бөлу әдістерін танысты және класс технология саласындағы алдыңызға мәселені шешу үшін осы дағдыларды практикалық қолдануды үйренеді алады. Мен біздің Тақырып қиындық тудыруы мүмкін емес және технологиясы бойынша үй тапсырмасын шешуге көмектеседі деп үміттенеміз.

Біз «, таңдау қозғалатын және көшіру.» Бүгін үйрену
Біз мәтін үзінділері жасадық ретінде сіз, кәдімгі тәсіл мен құжат мәтіні «Үлгілер» оларды көшіру, дайын бейнелермен жұмыс істейтін болады. Бірінші қайраткері «Mosaic» деп аталады. Енді мен сізге проектор арқылы жұмыс барысын көрсету, содан кейін өзіңіз істеп боласыз. Бұл Сізге практикалық жұмысты  жүзеге жазылған алгоритм картасына барып,қиын болады.

Графикалық редактор біз ашыңыз.Көшіру сурет«Mosaic» Үлгі«. Сурет жоғарғы сол жақ бұрышында орналасқан.Біз қандай қараңыз.Мүмкін, біз барлық бөлшектердің бүкіл жинауға болады деп сұраса. Беттің жоғарғы оң жақ бұрышында үлгісі табло бар. Мен сіз парақ өлшемісіздің тақта қиыстыру үшін іріктеу басталады қалай туралы ойлануға қажет болады, бұл«таңдау» құралын пайдаланып, осыдана«жинауға» жолын көрсетейін.

(Оқушылар жұмыс аймағын ұлғайту мүмкіндігі бар)

Фрагментітаң дау үшін базаны құру алгоритмі:
1.болашақ кадрдың және баспасөз бұрыштардың бірінде меңзерді орнату LMB
Түймесін босатыңыз Онсыз2.қарсы бұрышына созылу меңзер
3.Таңдауды Fix тінтуірдің түймешігін басып ұстап тұрыңыз.

Бақылау пайдаланушы таңдаған да құралдар тақтасындағы үшін бөлінген құралы пиктография мәзірі екі опциядан пайда байқадым.Бірінші жиынтығы… және тыңдейік.

басқа бөлігі туралау.
Мұқият қараңыз! Ақ айналды бірлесіп жабындының деп бөлігін ескеріңіз. Нәрсе бізді қанағаттандырмайды.
Біз бөлшектер туралау үшін, екінші параметрін алып, қозғалысын қайталаңыз. Ал мұнда жақсы және әдемі.

Сондықтан бұл екіпараметрлерқайраткеріаймағынтаңдау үшінпайдаланылады, сондай-ақбіріншіпозицияайырмашылық…болып табылады, – деп жабықөң, екінші -мөлдір. Selectқажетжәнедұрысмәселені шешу үшінкөмектеседібірі болады.

Олеркін нысандағыаймағынбөлектеу үшінкөмектеседі, жұлдызтүріндегітаңдауқұралынтастапәлібар.(Көрсету)
«Басқармақұрастырыңыз» – бұл сіздің біріншіпрактикалықміндеті болып табылады.

ПрактикаСіз «Үлгі» бастапкепфакт, басқармаСіздің сүйіктікескінді таңдапбояуоныкөшіру, содан кейін өңдеп,пайдаланамын опциясын таңдап,бортындаоларды«желімделген» жылжыту үшінсызбаларкөшіруболып табылады.

Сіз бір нұсқаныңбарболады, егер, әрекеттіазайту үшінне істеу керектігінестеқолдануүшіндайынқайраткерлерінқарастырайықүлгісіншығаруғабірнеше ретқолданылатын!
-Біріншіден,көшірмесі, тышқанның оң жақбатырмасынжәне негізгімәзіркомандасынемеспайдалана отырып,апарыңыз, содан кейінқойыңыз.

Мен сондай-ақіс-қимылдұрысжағдайда, сіз оны дереу бас тартудеп үміттенеміз.
Екі міндеттері файл «көз» ашып,суреттегі көрсеткілерді көзімен қозғалысын ұстануға Тапсырмалар тақтасындағы оған гимнастика көз істеу үшін ұмытпаңыз орындау арасындағы Жігіттер,:

3.Жаттығу:
Келесі пернетақта үшін, практикалық тапсырмаларды орындау танысу жатып тапсырмасының карталарды жұмыс алгоритмі.

Егер сіз тапсырманы жеңе кейін, біз сіздің файлды қалтаға бар, сізді қабылдайды. Тұсаукесерге, сондықтан тақырыбы жақсылық жасауға тырысыңыз «, бізге былай деді: дана болады – ұқыпты, жеке тұлғаны, шығармашыл – Келесі сабақта, сіз олардың жұмысын көресіз! Poor әрдайым табысқа қол! «(Ұраны бортында жазыңыз, сондай-ақ анимациялық суреттермен слайд презентация бар)

Практикалық жұмыс жүргізу, сұрақтарға жауап өзіңіз үшін көріңіз:
-Іс жүзінде теориялық білімдерін қалай көмектесу керек?

Сабақтың қорытындысы сұрақ «Сіз өзіңіздің жұмыс нәтижесімен қанағаттанасыз ба?» Деген сұраққа жауап ретінде қызмет ете алады.
Ескерту:сабақ педагогикалық қызметтің он жылдығы шеңберінде ашылды.Балалар тақталар жиналды. Оларға аппликация шығарады.Бұл біз геометриялық құралдарды пайдалана отырып әшекейлер жасауға үйренеді, келесі сабақ, өте жақсы шықты. Құжат«үлгілер» студенттер басқарма оюы элементтерімен егде жігіттер құрады көресіз.

Қорытынды

Қорыта келгенде, информатика пәнінің басқа мектеп пәндерімен тығыз байланысы оның негізгі ерекшеліктерінің бірі болып табылады. Оқушылар информатика сабағында алған білімдерін басқа пәндерді оқып-үйрену барсыныда жан-жақты қолдана алады. Информатиканың маңызды ерекшелігі–оның қоғамдық қызметтің барлық негізгі түрлеріне қолданылуы: өндірісте, басқаруда, ғылымда, білім беруде, сауда операцияларында, қоршаған ортаны қорғауда және тағы басқа орындарда қолданылуы.

Информатика көптеген нақты аралық процестердің, технологиялардың барлығына ортақ мәселелерді зерттейді. Осы технологиялар информатиканың объектісі болып табылады.

Кіріктіру тәсілі соңғы кезде батыста өріс алып келе жатқан бағытталған жобалық оқыту тәсілімен қатар білім беру ісінің белгілі біртобын құрайды. Көптеген елдер пәндерді интеграциялау, яғни біріктіріп оқыту жолымен жүргізіп келеді. Сонымен интеграция не береді дейтін болсақ, ол мынадай жұмыс түрлерін жүргізуді қамтамасыз етеді деп айта аламыз:

–  Педагогтардың бір-бірімен тығыз байланыста болуы;

–  Жеке шығармашылық ізденісте екпінді ету мүмкіндігі;

–  Оқушылар үшін әлемнің бір тұтастығы, пәндердің байланыстығы жайлы ұғымды қалыптастыру.

You May Also Like

Ұлттық қимыл – қозғалыс ойындарының емдік қасиеті, ғылыми жоба

«ҰЛТТЫҚ ҚИМЫЛ – ҚОЗҒАЛЫС ОЙЫНДАРДЫҢ ЕМДІК ҚАСИЕТІ» МАЗМҰНЫ:  Абстракт (аннотация)……………………………………………………….3 Кіріспе ……………………………………………………………………………..4 Зерттеу…

Шерхан Мұртазаның еңбектері, ғылыми жоба

 Мазмұны : Кіріспе Мылтықсыз майданның батыры II.Теориялық бөлім 2.1. Жазушының бір кем…

Қазақ этнолингвиcтикаcындағы қара қазан ұғымы, ғылыми жоба

Ғылыми жоба Тақырыбы: Қазақ этнолингвиcтикаcындағы қара қазан ұғымы Мазмұны Кіріcпе Негізгі бөлім…

Разработка технологии функциональных продуктов на основе полизлаковых культур и национальных продуктов для детей школьного возраста

Разработка технологии функциональных продуктов на основе полизлаковых культур и национальных продуктов для…