«Жақсылық жасай білейік»                                                                                                                                       Мақсаты:Оқушыларды жақсылыққа, мейірімділікке үйрету.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                1.Ұйымдастыру кезеңi.

Сәлемдесу, оқушылардың көңіл-күйін сұрау, Жақсы балалар жүректеріңіздегі елге деген құрметпен күннің шуағындай ізгілікпен аялы алақанның нұрымен көтеріңкі көңіл күймен ашық сабағымызды бастаймыз.      Алдымызға берілген суреттерге қарап тобымызға ат қоямыз бұндай әдістеме балалардың логикалық ойлауын арттырып сабаққа деген ынтасын оятады.                                                                                                                                                                                                                                                                   Бүгінгі тақырыбымызға байланысты дәйек сөзі барлығымыз бірігіп оқиықшы өте жақсы балалар енді дәйек сөздің мағынасынашуға кім көмектеседі  «Жақсылыққа жақсылық, Әр кісінің ісі. Жамандыққа жақсылық, Ер кісінің ісі.»                                                                                                                                                                                                                                                                                                           1:Жақсылық  дегеніміз не?

2.Шығармашылық тапсырма                                                                                                                                                       1- топ: жағдаятты талдау  Динамен Арман жақын достар болатын. Бірде  Арманның добы Динаның басына тиіп кетті,Арман ары – қарай добын домалата жөнелді. Динамен арманды жақын достар деп айтуға болама.                                                                                                                                                                      2 – топ :Жақсы сөзестігенде қандай сезімде боласың Дөрекі сөз естігенде қандай сезімде боласың            3 – топ:Әжесі меннемересінің диалогын құрастыру                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  3.«Өзіңізге тілегенді – басқаларға тілеңіз!» жаттығуы

Әр оқушыға 10 -15 секунд уақыт аралығында ішінен өзіне бір немесе бірнеше ізгі тілек тілеу тапсырылады. Содан кейін қатысушылар жұпқа бөлініп, бір- бірінің қолынан алып, жаңағы өзіне тілегенді жұптасына айту керек.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              4. «Шеңбер бойынша сөз тізбегі»                                                                                                                           Тренингке қатысушылардың сөздік мағыналы ойлауын, топтық қатынасын, сөйлеу мәнерін дамытуға ықпал етеді.

Ойынның ережесі: Қандай да бір қарапайым сөйлем таңдап, қатысушылар сол сөйлемді түрлі дауыс ырғағымен жалғастырулары қажет. Мысалы “Біз ақылдыда,тәрбиелі оқушымыз”.  Енді оң жақтағы  ойыншыдан бастап  осы сөйлемді кезекпен айтамыз. Ойынның әр қатысушысы сөйлемді жаңа интонациямен  айтуы тиіс (сұраулы, қуанышты, таңқалушы, немқұрайлы және т.б). Егер қатысушы жаңа дауысқа сала алмай айтылғанда қайталаса ойынан шығарылады. Осылайша ойын бірнеше рет ойналады. Басқа адамның интоннациясын қайталауға болмайды.

You May Also Like

Проект семейной кофейни «Родня»

Территория реализации социального проекта: п.Карабалык, Карабалыкский район Цель: Создание семейной кофейни в…

Қой етінің пайдасы?

Қақақтың халық емінде ерте заманнан бері төрт түліктің бірі қойдың терісі, өкпесі,…

Бухгалтерлік есептің даму тарихы экзамен сұрақтары

Бухгалтерлік есептің тарихын зертеу немесе есептің даму тарихы Бухгалтерлік есептің даму сатыларының…

Түйе туралы толық ақпарат

1 билет 1.Түйе шаруашылығының халық шаруашылығындағы маңызы. Мал шаруашылығының дәстүрлі салаларының бірі.…