ФИЗИКА ТҰРҒЫСЫНАН  3D – ФОРМАТЫНЫҢ ҚҰПИЯСЫ 

Бағыты: Ғылыми –техникалық  прогресс –экономикалық  өсудің  негізгі  буыны  

Секция:  физика 

АБСТРАКТ

Зерттеуімнің мақсаты: Қолдан жасалған анаглифті 3D –  көзілдіріктің тиімділігін дәлелдеу.

Зерттеу  жұмысының  болжамы: Қазіргі  заманауи  технологиялар  арқылы жасалған 3D  форматы фильмдерінің  адамға берер  әсері  түсіндірілсе деп ойлаймын.

Зерттеу  жұмыстары  келесі  бөлімдерден  тұрады:

Кіріспе

Теориялық  бөлім

Практикалық  бөлім

Қорытынды

Зерттеудің  әдістері: бақылау, салыстыру, қорытынды жасау.

Зерттеу  нәтижелерін практикалық маңыздылығы: Қолдан жасалған анаглифті 3D-көзілдіріктің тиімділігін дәлелдеу және 3D фильмдерінің адамның денсаулығына әсерін жеткізу.

Зерттеудің жаңалығы мен дербестігі: күнделікті  өмірімізде 3D фильмдерінің  адамға берер әсерінің    қаншалықты маңызды рөл атқаратынын  естен шығармауымыз қажет.

Тәжірибе  жүргізудің  нәтижесі: 21 ғасырда өмір сүріп жатқан бізді ғылым мен техника әлеміндегі жаңа жетістіктермен таң қалдыру қиын . Мысалы:

«3D-принтер» ,«3D – кино», «3D- ойын», «3D- теледидар», «3D – киімдер» және осындай көптеген жетістіктер бар.

Пассивті (поляризациялық) 3D-көзілдірікке сандық кинопроекторы қажет етіледі. Ал Анаглифтік көзілдірікке арнайы бір-біріне салынған стерео жұптары бар фильм ғана қажет. Осы фильмды тек қана анаглифті 3 D – көзілдірігімен көре аласыз. Анаглифті көзілдірік пассивті көзілдірікке қарағанда тиімдірек.  Зырғыған заманның көшімен ілескен жаңа технологияның сыры мен қырына қанығып үлгере алмай жатамыз. Әйтеуір «технологиялық төңкерістің» кезеңі көш бастап тұр. Мұны жамандықтың нышанына баламаймыз. Кез келген нәрсенің екі ұшы болатындығын ескерсек, тек біз сөз еткен дүниелер зиянын ала келмесе екен. Әзірге зиянды әсер ету туралы деректер жинақталып, оны барынша азайту әрекеттері жасалады.  Сондықтан қырағы болыңыз және 3D фильмдерді көруді азайтуға тырысыңыз. Жағымсыз әсерлерге бас ауруы, жүрек айнуы, бас айналуы, қысымның жоғарылауы, көздің еріксіз қозғалуы, сананың бұзылуы жатады. Сондай-ақ, олар жүрек ұстамаларын бастан кешкен, орталық жүйке жүйесі, эпилепсия ауруларынан зардап шегетін адамдарға қарауды ұсынбайды. Көңіл-күй бірінші нашарлаған кезде олар дереу қарауды тоқтатып, дәрігермен кеңесуді ұсынады.

МАЗМҰНЫ 

Кіріспе……………………………………………………………………………………………………………4 

Негізгі  бөлім 

Теориялық  бөлім 

1.1    3D- форматының   пайда болу тарихы…………………………………………………….6

1.2   Физика тұрғысынан 3D   форматы…………………………………………………………..8

1.3   3D технологиясының жұмыс істеу принципі………………………………………….11

1.4    3D форматының  денсаулыққа әсер………………………………………………………14    

  1. Практикалық бөлімі

2.1   3D көзілдірігінің  түрлері………………………………………………………………………15

2.2    3D көзілдірігін жасау……………………………………………………………………………17

2.3   3D көзілдірігімен  жасалған тәжірибе…………………………………………………….18

Кіріспе

Зерттеуімнің  өзектілігі –технологиялар арқылы жасалған 3D  форматы фильмдерінің  адамның денсаулығына әсері.

Зерттеуімнің мақсаты– қолдан жасалған анаглифті 3D –  көзілдіріктің тиімділігін дәлелдеу.

Зерттеу  жұмысымның міндеттері:

  1. 3D-форматының пайда болу тарихы туралы мәлімет жинау;
  2. Физика тұрғысынан 3D-форматымен танысу;
  3. Қолдан жасалған анаглифтік 3D-көзілдірік пен пассивті поляризацияланған  3D-көзілдірікті салыстыру;
  4. 3D-форматының денсаулыққа әсерін анықтау.

Зерттеу  жұмысының  нысаны- Қазіргі  заманауи  технологиялар  арқылы жасалған 3D  форматы фильмдерінің  адамға берер  әсері  түсіндірілсе деп ойлаймын.

Зерттеудің  әдістері– бақылау, салыстыру, қорытынды жасау.

Зерттеу  нәтижелерін практикалық маңыздылығы- Қолдан жасалған анаглифті 3D-көзілдіріктің тиімділігін дәлелдеу және 3D фильмдерінің адамның денсаулығына әсерін жеткізу.

Зерттеудің жаңалығы мен дербестігі– күнделікті  өмірімізде 3D фильмдерінің  адамға берер әсерінің    қаншалықты маңызды рөл атқаратынын  естен шығармауымыз қажет.

Тәжірибе  жүргізудің  нәтижесі– Біздің  көзіміз  мимен,организмнің  жүйке  жүйесімен  байланысты. Көру  жүйкесінің  әрқайсысы  миллиондаған  жүйке  талшықтарынан  тұрады.  Көз  торы  жарықты  өте  жылдам  сезеді  және  көру  әсерін  қолма –қол  миға жеткізеді.Біздің көздеріміз қоршаған ортаға әртүрлі бұрыштармен қарайды. Әрбір көздің көру сәулесі затына қараған кезде заттың өзінде қиылысады. Әр көздің көру сигналдары  алдымен жеке өңделеді – заттың ара қашықтығы, оның өлшемдері және т.б. бағаланады, содан кейін бір-біріне алынған екі сурет салынады. Суреттер бір-бірінен айырмашылығы болғандықтан, бинокулярлық сәйкессіздік пайда болады және ми оның негізінде үш өлшемді сурет жасайды. Осы әсердің арқасында біз әлемді үш өлшемді көреміз.

Үш өлшемді бейнені жасау үшін сол және оң көз әртүрлі суреттерді – стереопарды көретіндей етіп жасау қажет. Әр көз кинематографта өз суретін көру үшін қызыл және жасыл сүзгілері бар арнайы көзілдіріктер қолданылады. Бұл сүзгілер кадрларды жасыл және қызыл түстермен кесіп алады. Бейненің өзі бір корпусқа қамалғандардың екі бейнекамерасының көмегімен түсіріледі.21 ғасырда өмір сүріп жатқан бізді ғылым мен техника әлеміндегі жаңа жетістіктермен таң қалдыру қиын . Мысалы:«3D-принтер» ,«3D – кино», «3D- ойын», «3D- теледидар», «3D – киімдер» және осындай көптеген жетістіктер бар.

Пассивті (поляризациялық) 3D-көзілдірікке сандық кинопроекторы қажет етіледі. Ал Анаглифтік көзілдірікке арнайы бір-біріне салынған стерео жұптары бар фильм ғана қажет. Осы фильмды тек қана анаглифті 3 D – көзілдірігімен көре аласыз. Анаглифті көзілдірік пассивті көзілдірікке қарағанда тиімдірек.  Зырғыған заманның көшімен ілескен жаңа технологияның сыры мен қырына қанығып үлгере алмай жатамыз. Әйтеуір «технологиялық төңкерістің» кезеңі көш бастап тұр. Мұны жамандықтың нышанына баламаймыз. Кез келген нәрсенің екі ұшы болатындығын ескерсек, тек біз сөз еткен дүниелер зиянын ала келмесе екен.  Сондықтан қырағы болыңыз және 3D фильмдерді көруді азайтуға тырысыңыз. Жағымсыз әсерлерге бас ауруы, жүрек айнуы, бас айналуы, қысымның жоғарылауы, көздің еріксіз қозғалуы, сананың бұзылуы жатады. Көңіл-күй бірінші нашарлаған кезде олар дереу қарауды тоқтатып, дәрігермен кеңесуді ұсынады.

Теориялық  бөлім

  • 3D-форматының  пайда болу тарихы

Тарихтағы ең алғаш «3D» форматындағы фильм Германияда жасалған екен. Тарихшылар зерттеу жүргізу нәтижесінде осы типке жататын кино таспасын тауып алған. Бұл үш өлшемді фильм Голливудта соғыстан кейінгі жылдары түсірілген. Режиссер Филипп Мора ұзақ жылдар бойы Германиядағы киноиндустрия саласын зерттеп келеді. Ол – ең алғаш жалпы көрсетілімге шыққан Адольф Гитлер мен Ева Браун жайлы әуесқой түсірілімнің авторы. Архивтерді ақтара жүріп режиссер Мора Филипп «Raum Film» деп аталатын екі кинотаспасын табады. Ол біздің тілімізге аударғанда «кең көлемдегі фильм» деп аталады. Бірақ, мұрағатта көп жылдар бойы шаң басып жатқан кинотаспаны ешкім іздемеген. Кейіннен аталмыш фильм министрлік тапсырмасымен түсіріліп, алайда белгісіз бір себептерге байланысты жұртшылыққа көрсетілмей қалған. Кинотаспаның бірінде табиғаттағы демалыс жағдайы бейнеленген. Ондағы ең қызығы, отқа пісіріліп жатқан шұжықтың сулы тамшылары көрерменге қарай шашырап жатқандай әсер қалдырады. Ал екінші кинотаспада алты бойжеткеннің жексенбілік демалысы көрсетілген.

Ал көршілес Ресейдегі алғашқы «3D» форматтағы фильм 1941 жылдың ақпан айында шыққан. Картина «Земля молодости» деп аталады. Ол Семен Иванов жүйесімен жасалған. Айта кетейік, АҚШ-тың «Пиксар» студиясынан «Приключения Андрэ и пчелки Уэлли» атты тұңғыш «3D» мультфильм шыққан. Зерттеушілер мұны осыдан 30 жыл бұрын, яғни 1984 жылы жасалған деп түйін жасап отыр. Мультфильмнің режиссеры да, сценарисі де – Элви Рай Смит. Екі минуттық уақытқа созылатын мультфильмнің жанры – қысқаметражды отбасылық.

21 ғасырда өмір сүріп жатқан бізді ғылым мен техника әлеміндегі жаңа жетістіктермен таң қалдыру қиын. Жаңа ұялы телефондар, Ноутбуктер, компьютерлер, бейнекамералар замануи жас ұрпақпен тез игеріледі, күнделікті өмірде оңай пайдаланылады, және жақында керемет ғажайыптар болып көрінген қазіргі уақытта біздің өмірімізге қажеттілік ретінде кіреді.

Стереокартин 1858 жылы 19 ғасырда . Француз Джозеф д ‘ Альмедиа 3D-суреттерді жасаудың алғашқы әдісін ойлап тапты – түсті мультиплексирлеу. Бұл принцип негізінде екі түсті суреттерді пайдалану жатыр. Әр суретте екі сурет бар: біреуі сол көзге, екіншісі оңға. Олар бір-бірінен түспен ерекшеленеді, олардың бірі көк, екіншісі қызыл. Адам үш өлшемді суретті көру үшін арнайы көзілдірік кию керек. Линзалардың орнына онда тиісті жарық сүзгілері орнатылды. Нәтижесінде көк шыны арқылы көрінетін көз көк суретті көреді, бірақ қызыл болмайды. Сол сияқты, екінші көз қызыл суретті көреді, бірақ көк болмайды. 20-шы ғасырдың ортасында 3D форматындағы фильмдер үлкен сұранысқа ие болды. Содан кейін құлдырау келді, 80-ші жаңа танымалдық, тағы да құлдырау және қазіргі уақытта байқалатын кезекті өрлеу.

1.2. Физика тұрғысынан 3D

Мидағы 3D сурет қалай алынады?

Біздің көздеріміз қоршаған ортаға әртүрлі бұрыштармен қарайды. Әрбір көздің көру сәулесі затына қараған кезде заттың өзінде қиылысады. Әр көздің көру сигналдары алдымен жеке өңделеді – заттың ара қашықтығы, оның өлшемдері және т.б. бағаланады, содан кейін бір-біріне алынған екі сурет салынады. Суреттер бір-бірінен айырмашылығы болғандықтан, бинокулярлық сәйкессіздік пайда болады және ми оның негізінде үш өлшемді сурет жасайды. Осы әсердің арқасында біз әлемді үш өлшемді көреміз.

Үш өлшемді бейненің иллюзиясын тонды, көлеңкені таңдап, объектілердің болашағы мен өлшемдерін өзгертіп жасауға болады, бірақ ол шынайы болып екіталай. Мысалы, атақты суретшілердің суреттері өте шынайы, бірақ біз әрқашан жалпақ кенепте салынғанын түсінеміз. Өйткені, сурет жағдайында сурет екі көз үшін бірдей.

Үш өлшемді бейнені жасау үшін сол және оң көз әртүрлі суреттерді – стереопарды көретіндей етіп жасау қажет. Әр көз кинематографта өз суретін көру үшін қызыл және жасыл сүзгілері бар арнайы көзілдіріктер қолданылады. Бұл сүзгілер кадрларды жасыл және қызыл түстермен кесіп алады. Бейненің өзі бір корпусқа қамалғандардың екі бейнекамерасының көмегімен түсіріледі.

Поляризация-табиғи жарықтан бір бағыттағы тербелістердің бөлінуі. Жарықтың поляризациясы көптеген қызықты қолдануларға ие және стереоскопиялық әсердің бірі.

Жарық поляризациясы үлкен толқындардан берілген жазықтықта қозғалатын толқындарды ғана бөліп алуға мүмкіндік береді. Бізге қажетті жарық толқынын арнайы поляризациялық сүзгілердің көмегімен бөлуге болады. Мұндай сүзгілері бар көзілдірік поляризациялық деп аталады. Олардың сәл қараңғыланған шынысы (немесе үлбірі) бар және түстің қабылдануын қиындатпайды.

Стереоскопиялық әсер алу үшін поляризацияның қарама-қарсы фазалары бар екі сурет (яғни екі проектор немесе стереомонитор) және тиісті көзілдірік болуы керек.

Мұндай көзілдіріктердің екі негізгі түрі сүзгілердің түрі бойынша бөлінеді: сызықтық және айналма (циркулярлық) поляризациямен. Сәйкесінше, проектор да тиісті сүзгілермен жабдықталады, және екі сурет бір уақытта экранға шығарылады. Көзілдіріктердегі полярлаушы сүзгілер бірыңғай суретті стереопараның екі компонентіне бөледі: әрбір көз оған арналғанын ғана көреді, екінші компонент толығымен сүзіледі.

Дөңгелек поляризацияда сызықтық поляризацияның алдында белгілі бір артықшылықтар бар: сызықтық поляризацияны қолдану кезінде, егер көрермен сызықтық поляризацияланған көзілдіріктерде басын еңкейтсе, стерео әсері жоғалуы мүмкін. Циркулярлық поляризация кезінде мұндай болмайды.

Кемшіліктері: жоғары шағылысу қабілеті немесе стереомониторға ие арнайы «күміс» экранды пайдалану қажеттілігі екі проектордың болуы қажет, стерео әсері көрерменнің басына байланысты. Артықшылықтары: барлық шарттарды сақтай отырып, жоғары сапалы сурет.

Кейбір жағдайларда жарық толқыны тек белгілі бір бағытта ғана тербелуі де мүмкін. Осындай жарық поляризацияланған жарық деп аталады Өріс векторының тербеліс бағыты мен тербелістер таралатын бағыт арқылы өтетін жазықтық поляризацияланған жарықтың тербеліс жазықтығы, оған перпендикуляр жазықтық поляризациялану жазықтығы деп аталады Егер жарық векторы тербелістері бір ғана жазықтықта болса, онда бұл жарық жазық поляризацияланған жарық болады

  • 3D форматының жұмыс істеу принципі

3D екі түрлі бұрыштағы заттарға қарайтын адамның екі көзін іске қосу әдісімен біздің көрерменді қабылдауға әсер етеді. Егер сіз бір көзді жабсаңыз және жұмыс үстелінен бір нәрсе алуға тырыссаңыз, онда бұл қиындықтарды сезінуге болады, бұл екі көз арқылы жасау әлдеқайда оңай болар еді. Көз арасындағы шағын қашықтық тереңдікті қабылдауға мүмкіндік береді. Кәдімгі теледидарда әрекет бір жалпақ панельде болады, тереңдікте ешқандай ақпарат жоқ. Үшін 3D иллюзиямен толтыру үшін өндірушілер қабылдауды алдап, екі жеке көз арқылы 3D-суреттерді құрастыруды жүзеге асыратын біздің ойлауды пайдаланады. Мұның бәрі әрбір көз үшін екі түрлі перспективаларды ұсыну арқылы жасалады, содан кейін біздің ми осы барлық 3D айналады, сондай-ақ бұл нақты әлемде орын ретінде.

3D технологиясының түрлері .

Қазіргі уақытта пайдалану үшін «белсенді» және «пассивті» жүйе ретінде жалпыға белгілі 3D технологиялардың екі негізгі түрі қолайлы. Олардың екеуі де ұқсас нәтиже шығарады, бірақ өндірістік шығындар тұрғысынан өте өзгеше, тиісінше, бағалар. Белсенді ысырмасы бар 3D экрандар: үйде 3D суреттерін көргісі келетін адамдардың көпшілігі осы құрылғыларда тоқтайды.  Яғни, теледидар әдеттегі сияқты көрінеді, бірақ оның функционалдығы әлдеқайда жоғары болады, соның арқасында ол ең жақсы 3D суреттерін ойната алады.

3D-материалды көру үшін бір көзде, екіншісінде жарық беруді жабатын жүйемен жабдықталған арнайы жұп көзілдірік қажет болады. Көзілдірік бір көзде жарықты бұғаттайды, ал, экран екіншісінде суретті көрсетеді, содан кейін процесс өшеді және экран сәл басқа бұрышынан түсірілген жеке суретті көрсетеді. Бұл синхрондалған затвор әрбір көз үшін беруді қамтамасыз етеді, онда бір сурет екіншісінен сәл өзгеше. Адам миы үнемі көзге түсетін екі түрлі сигналдарды аударғандықтан, ол үш өлшемге өтіп, өзін алдайды.

Пассивті жүйе керісінше қарапайым бірнеше ұпай пайдаланады. Ол бір көзден әр түрлі суреттерді әр көзге беруді қамтамасыз ететін қағидатқа негізделген. Кинотеатрда, мысалы, бұл жүйе өте жақсы жұмыс істейді, себебі екі сурет өте жылдам ретпен экранда жобаланады. Олар 144 Гц жиілікпен арнайы сүзгі арқылы пайда болады, ол поляризацияны оңға қосады, ал сол көзге – әрқайсысы үшін 72 Гц. Поляризацияланған 3D экрандар үшін көзілдірік өндірісінің бағасы нөлдік, сондықтан кейбір кинотеатрларда сеанс аяқталғаннан кейін көзілдірік қалдыруға болады. Егер кинотеатрлар қымбат емес жүйені қолданатын болса, көрермендер саны айтарлықтай азаяды.

«3D ойын» – компьютерлік ойындардың кең таралған түрі. Аталмыш форматтағы ойын түрлері жаңа заман жасөспірімдері арасында жиі ойналады. Атап айтар болсақ, «Drift Racing» «Tanki Online», «Freefall Tournament» және өзге де ойын түрлері жастар арасында «хит» ойынға айналып тұр.

«3D теледидар» кең таралып келе жатқан тұрмыстық дүниенің біріне айналды десек болады. Арнайы көзілдірік арқылы үйден шықпай-ақ кинотеатрдың өзінде отырғандай сезінуге болады. Бұл көрерменге айналасында болып жатқан дыбысты анық, әрі сапалы етіп жеткізетін, 3D әсерін күшейтетін заманауи жаңа технология  болып  табылады.

«3D киімдер» де жарыққа шығып  үлгерді. Тұтынушылар мұндай ерекше үлгідегі киімдерге  аса  ынталы болып отыр дейді мамандар. Әсіресе жануардың суреті бейнеленген футболкалар әлемдік брендке айналуы мүмкін. Дизайнерлер алғашқыда тек иттің суретін қоюды ойлаған екен. Кейіннен бұл тауарға сұраныс өсе бастаған кезде олар басқа да аңдардың суретін сала бастаған.

Қазақстанда «3D жол» да пайда бола бастады. Павлодардағы №8 мектеп жанындағы жаяу жүргіншілер жолы «3D» форматта салынған. Себебі мұнда оқушылар жиі өтетін болған. Енді жүргізушілер осы алажолақты көріп, амалсыз көлікті тежейді. 3D сурет жолдың осы тұсында шұңқырды елестетіп, оның үстінде жолақ тұрған секілді көрсетеді.

«3D суреттер» адамдарға ерекше көңіл-күй сыйлау үшін жасалады. Мұндай суреттер адам көзін алдайды. Тек анықтап қараған сәттен соң суреттің мәнін түсіне бастайсыз. «3D суреттер» салумен машықтанатын суретшілер өте көп. Соның бірі – Мухаммед Эйле. Суретші өз жұмыстарын 3D үлгісіндегі, абстрактілі, қиял мен мистика астасқан «анаморфты өнерге» жатқызады. Суретшінің ең бір сүйікті жұмысы – «Венеция» картинасы. Бүгінге дейін «Эйфель мұнарасынан» кейін қиынға соққан жұмысы санайды. 3D үлгісінде бір сурет салу үшін ол 8 сағаттай уақытын жұмсайды. Суретші-иллюстратор жұмысына тек қарындаш пен қағазды ғана пайдаланады. Біз мысалға келтірген «3D» форматы стереокөзілдірік арқылы тамашалайтын стереобейнелі фильмдерді көрсетеді. «4D» әсері жылжымалы платформадағы стереофильмдерде болады. Ал «5D» форматы желдің әсері қосылған, ұзақтығы 4-6 минутқа дейін созылатын ролик.

1.4.    3D форматының денсаулыққа әсері

Кейбір адамдар  әртүрлі көру бұзылыстарына байланысты, мысалы, оң немесе сол көздің жұмысын үйлестірудің бұзылуына байланысты үш өлшемді бейнелерді мүлде көре алмайды. Мұндай адамдардың әр түрлі деректері бойынша 5-7%.

3D суретіне қызығушылық өткен шыңдармен салыстырғанда, бүгін бізде көптеген адамдарды сұрастыруға мүмкіндік беретін интернет бар. Мәселен, АҚШ-та, Англияда, Францияда және басқа елдерде жүргізілген сауалнамаға сәйкес 3D кинотеатрларға келушілердің тек 55-60% ғана риза болып, ешқандай қиындықтарға тап болған жоқ. Басқаларында көргеннен кейін бас ауруы, жүрек айнуы, бас айналуы, ыңғайсыздық сезімінің пайда болуымен көрінетін көңіл-күйдің нашарлауы байқалды. Симптомдардың айқындылығы көру ұзақтығына байланысты екенін атап өткен жөн. 3D қарап, көзге және миға үлкен жүктеме жасалады. 1,5-2 сағат жүктеме шегі, бірақ көптеген фильмдер 2 сағаттан артық созылады, сондықтан асқынулар туындайды. Тиісінше, фильм ұзағырақ болған сайын статистика нашар. Бүгінгі күні Денсаулық шағымдары бойынша көшбасшы «Аватар»болып табылады.

Жапон және корей теледидар өндірушілері 3D-теледидарды көруден пайда болуы мүмкін жанама әсерлерді пайдалану нұсқауларында ресми мойындайды және атап өтеді. Жағымсыз әсерлерге бас ауруы, жүрек айнуы, бас айналуы, қысымның жоғарылауы, көздің еріксіз қозғалуы, сананың бұзылуы, дезобарлану сезімі жатады. Сондай-ақ, олар жүрек ұстамаларын бастан кешкен, орталық жүйке жүйесі, эпилепсия ауруларынан зардап шегетін адамдарға қарауды ұсынбайды. Көңіл-күй бірінші нашарлаған кезде олар дереу қарауды тоқтатып, дәрігермен кеңесуді ұсынады. Өндірушілер балалардың теріс әсеріне ұшырағанына назар аударады, сондықтан ата-аналар өздерінің көңіл-күйін үнемі бақылап, 3D суреттерін көру уақытын шектеуі қажет.

Практикалық  бөлімі

3D көзілдірігінің түрлері

Активті                            Пассивті                           Анаглифті

 

Активті 3D-көзілдіріктің жұмыс принципі

Анаглифтік көзілдіріктің жұмыс принципі

                   Екі сурет экранға әрбір көз үшін бір-бірден шығарылады

(немесе проекторларсыз экранның өзіндегі суреттен) 

Көзілдірік әрбір түс сүзгісі арнада өз түсін бұғаттайды және көзге қарама-қарсы өткізеді

3D көзілдірігін жасау үшін қажет: көзілдірік үшін  картон;

спирттік маркерлер: қызыл,  көк;  қайшы; қатты мөлдір пленка; желім немесе скотч.

Нәтижесінде мен 3D көзілдірік дайындадым.  Бұл көзілдіріктер өз қолымен жасалған, фабрикалардан өз сапасымен ерекшеленеді, бірақ 3D стереофотография әсерін тексеруге болады. Анаглифтік көзілдіріктер ұқсас форматта суреттер мен фильмдермен ғана жұмыс істейтінін есте сақтау маңызды. Өкінішке орай, жаңа 3D теледидарда жұмыс істемейді.

Сауалнама

Қорытынды.

Біздің  көзіміз  мимен, организмнің  жүйке  жүйесімен  байланысты. Көз  торы  жарықты  өте  жылдам  сезеді  және  көру  әсерін  қолма-қол  миға жеткізеді.

3D бүгінде өте сәнді, бірақ қазір үш өлшемді бейнені жасаудың заманауи технологияларының ауқымды жанама әсері туралы айтуға болады. Әзірге зиянды әсер ету туралы деректер жинақталып, оны барынша азайту әрекеттері жасалады. Бұл ретте принцип өзгеріссіз қалады,ал ол миға салмақты жүктеме береді. Сондықтан қырағы болыңыз және 3D фильмдерді көруді азайтуға тырысыңыз. Жағымсыз әсерлерге бас ауруы, жүрек айнуы, бас айналуы, қысымның жоғарылауы, көздің еріксіз қозғалуы, сананың бұзылуы, дезобарлану сезімі жатады. Сондай-ақ, олар жүрек ұстамаларын бастан кешкен, орталық жүйке жүйесі, эпилепсия ауруларынан зардап шегетін адамдарға қарауды ұсынбайды. Көңіл-күй бірінші нашарлаған кезде олар дереу қарауды тоқтатып, дәрігермен кеңесуді ұсынады.  Бұл ретте принцип өзгеріссіз қалады,ал ол миға салмақты жүктеме береді. Сондықтан қырағы болыңыз және 3D фильмдерді көруді азайтуға тырысыңыз.

You May Also Like

Тырнағымды неге жеймін? ғылыми жоба

Сырға толы мекенім, ғылыми жоба

ТАҚЫРЫБЫ:«Сырға толы мекенім»                                               Мазмұны:  Аннотация І.Кіріспе бөлім: «Әйтеке би ауданы» ІІ.Негізгі…

Бизнес және математика, ғылыми жоба

Ғылыми жобаның орындалу әдісі: ғылыми-әдеби оқулықтарды пайдалана отырып ізденіс жасау, зерттеулер жүргізу,…

Сабынды қолдан жасау технологиясы, ғылыми жоба

МАЗМҰНЫ І. Кіріспе ІІ.  Негізгі зерттеу бөлімі 2.1 Сабынның шығу тарихы 2.2 …