Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру

Бағалау критерийлері:

Барлық оқушылар орындай алады:

1.Ж дыбысымен танысады, ж дыбысы бар сөздерді сурет бойынша атайды.

2.Сөздерге дыбыстық талдау жасап, дауыссыз дыбыс екенін, оның сөз басында, ортасында келу үлгілерін көрсетіп, таңбасын жазады.

  1. Берілген сөздер мен сөйлемдерді буындап, тұтастай оқиды.

4.Сурет бойынша сөйлем құрайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

1.Кестедегі сөздерді толық оқып, буындық-дыбыстық талдауды түсіндіреді.

2.Белгілі бір уақыт ішінде буыннан сөз құрастырып, сөздерді қатесіз жазады.

3.Мәтінге байланысты сұрақтарға жауап беріп, түсінігін хабарлайды.

Кейбір оқушылар орындай алады:

1.Ж дыбысына берілген сөздерді толық оқып, буын санындағы ж дыбысын  анықтайды және сөздік жұмысын көрсетеді.

2.Мағынасы қарама-қарсы, мәндес, көп мағыналы сөздерді ажырата алады, қолданады.

3.Қосымша тапсырмаларды орындап, сурет пен мәтінді сәйкестендіріп, сөйлемдердің тыныс белгісіне мән береді, мәтінді толықтырады.

Тілдік мақсат:

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

   Жаға, жаса, жалау, жасау, жасыл, жайлау, жаман, жауын, желден жүйрік, жорға ат, тез жету, Жарас, жарыс.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келгетін тіл стилі:

1.Суреттегі жарыс , сөздер, мәтін бойынша мұғалім мен, оқушы арасындағы диалог.

2.Видео арқылы тыңдату , «Кім жылдам» ойынынойнату.

  1. Дәптермен жұмыс кезінде әріп, буын , сөз жазу.

Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Бүгін қандай дыбыспен таныстық?

2.Ж дыбысы қандай дыбыс?

3.Ж әрпі неге ұқсайды?

4.Ж дыбысына байланысты санды ата.(7 қасиетті сан туралы мәлімет)

5.Мәтін ішіндегі  қандай тыныс белгісіне көңіл бөлдіңіз?

6.Ат жарысы қайда өтті?

7.Жайлау туралы не білесіз?

8.Мәтінде адам аттары қандай әріппен жазылған?

9.Кім жарыс мәресіне тез жетеді?

Не себепті . . . деп ойлайсың?

-Не себепті бәйге жарысы болады?

-Не себепті  Ж әрпі жәндіктерге ұқсайды?

-Не себепті жарыста санаулы ғана жүлделі орын болады?

Ишара: Бас бармақ. Жарайсыңдар, Тамаша! Жұлдызша. Жалаушалар.

Алдыңғы оқу

І-топ: Ә әрпіне кеспе әріптерден сөздер құру; (дәрігер,Әсем)

2-топ:  Көп нүктенің орнындағы

қалып қойған әріпті тап.(тәтті, дәуір,сенім)

3-топ. Берілген буындардан  сөз,

сөйлем құра.(әке, әже,сән, дән)

4-топ: Берілген сөздердің бірінші әріптерінен сөз құрайды, дыбыстық талдау жасайды.

Дискриптер: кеспе әріптерден дәрігер, Әсем сөздерін құрайды;

-дауысты ә,і әріптерін қойып, оқиды.

-буындардан сөз, сөйлем құрайды; -сөздердің бірінші әріптерінен сөз құрайды, дыбыстық талдау жасайды. Өтілмеген ж әріпін анықтайды.

Жа-ға, жа-са, жа-лау, жасау, жасыл, жайлау, жауын, жақсы, жаман, жылтыр, Жарас, жарыс

Көмек қажет ететін оқушылармен жұмыс жасалады.

Жаңбыр тамшыларырынан сөздер құрау. Постер қорғау.

дискриптор Буыннан сөздер құрайды.

Жаңылтпашты оқы. Айтылуы бір мағынасы басқа сөзді тап.

Тұрма жай

Қамыр жай

Жаңылтпашты оқы. Айтылуы бір мағынасы басқа сөзді тап.

Суға жуа –жуа

Тазаланды жуа

Не үйрендім?

Не білдім?

Қиындық туғызды?

Оқушының рефлексиясы: Бүгінгі сабақ көңіл-күйіңе несімен әсер етті?                        Сабақтың қай сәті ұнады?

Мұғалімнің рефлексиясы:

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды.

Бүгін оқушылар Ж дыбысы мен  әрпін үйренді.

Сабақ ойдағыдай жақсы өтті.

Жоспарланған саралау іске асты.

Уақытты тиімді падаландым.

Бірақ, көркем жазу үлгісінде Ж әрпін жазбаша жазу аз болды.

Сондықтан жазба жұмысы көп мөлшерде болса, есте сақтау қабілеттері дамиды.

 

You May Also Like

Қоршаған орта және энергия ресурстары, сабақ жоспары

Малды пайдаға жарату, сабақ жоспары

Қазақстандағы көрікті жерлер, Көлсай, Хан Тәңірі, Бұқтырма, сабақ жоспары

Жай сөйлем және құрмалас сөйлем, ашық сабақ