Жарнама психологиясы

  1. Жеке тұлғаны сатып алу керек …психологиялык тұрғыда сендіру, таныстыру, жеке тұлғаға тауар жайлы жағымды психологиялык акпарат беру процесі: ЖАРНАМА
  2. Адамға жарнама әсерін, әлеуметтік психологиялык ішкі дайындыктарынын жиынтығы ретінде негізші неше көлемі бар: 3- КОГНИТИВТІ, МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫ, ЭМОЦИОНАЛДЫК
  3. Адам психологиясына ыкпал ету деңгейіне байланысты жарнамалык хаюарламашылар неше түрге бөлд.: РАЦИОНАЛДЫ, ЭМОЦИОНАЛДЫ.
  4. Ен алғаш жарнамалык бюро: 1611Ж
  5. Жарнама 19 ғасырдые ортасында дамыды
  6. Колдану тәсіліне карай жарнама: ҚАТТЫ, ЖҰМСАК БӨЛД.
  7. Психология реклама еңбегінің авторы: ЛЕБЕДЕВ
  8. Путь к покупателю: К.Т ФРИДЛЕНГЕР
  9. Кай ғалымнын көзкарасы бойынша жарнама адамнын мінез-құлығына әсер етуге кабілетті, сезімдік ойлауға ыкпал етеді: ВИТИС
  10. Америкада 20 ғ 50 кімнің ілімі бойынша жарнама психологиясы дамыды: ДЖ. УОТСОН
  11. Ж.Псих. әдіснамасын құрастырған : ВИТИС
  12. Ж.псих кандай нормалардың жұмысын аскереді: эргономика, физиология
  13. Ж.псих 17ғ кай елдерде п.б.:АНГЛИФ ФРАНЦИЯ
  14. Выготскийдің көзкарасы бойынша *жарнамамнын адамға әсер етуі мінез-құлықтык сезімдік ойлауына байланысты*
  15. Жарнама сөзі: ФРАНЦУЗ ТІЛІНЕН
  16. Ж. Мәселесін теориялык және практикалык негізде карастырған Фрайвергтің еңбегінде калай аталды: *РЕКЛАМА, ТЕОРИЯ, ПРАКТИКА*
  17. Жарнамада доминанта принціпінің маңыздығын анык.: УХТОМСКИЙ
  18. Ж.пси. әсеріне : ЕЙІНДІ ТАРТУ, ЫЫҒУ ТУҒЫУ, МОТИВАЦИЯ ОЯТУ, ИНТЕЛЛЕКТ ПЕН ЭМОЦИЯҒА ЖАҒЫМДЫ ӘСЕР ЕТУ
  19. Ж. Псих. Максаты: ЖАРНАМА МЕН ТҰТЫНУШЫ АРАСЫНДАҒЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫК АРА-КАТЫНАСТЫ ТҮСІНУ
  20. Ж.пси. мәселесін камтитын негізгі ғылым салалары: ӘЛЕУМЕТТАНУ, ЖУРНАЛИСТИКА, ӨНЕР, ЭСТЕТИКА
  21. Ж. Феноменін псиологиялык ерттеу үшін: АДАМНЫН ДАРАЛЫҒЫНЫН ТАБИҒАТЫН АНЫК.
  22. Ж.пси міндеттерінің көрінісі сугестивті псиһотеһнология, мотивация, нейролингвистикалык бағдарлама ыкпалын тигіеді.
  23. АКШ .ж.псиһ. негіін салушы: УОЛТОРН ДЖ СКОТТ
  24. СКОТТТЫН *ЖАРНАМА ПСИҺОЛОГИЯ* ЕҢБЕГІНІҢ АВТОРЫ 1908 ШЫКТЫ
  25. Ж. Саласындағы 1-ші псиһолгиялык ғылыми колд.ерттеулер : 19-20 ғасырда дамыды
  26. Ж.п. ғылымынын дамуына себепші факторлар : Ж-нын ӘЛЕУМЕТТІК ЭТИКАЛЫК ПСИҺОЛОГИЯСЫН ЗЕРТТЕУ, АДАМНЫН ЖАРНАМАЛЫК ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ, ҒЫЛЫМИ АНАЛИЗДІ ТАЛАП ЕТУШІ, ЖАНА ПСИҺОЛОГИЯЛЫК КӨРІНІС ЖӘНЕ НАРЫКТЫК ӘЛЕУМЕТТІК КӨРІНІС ПСИҺОЛОГИЯСЫ
  27. Адамнын ыкпал ету тәсілдеріне байланысты жарнамалык хабарландырулар : 2 БӨЛІД
  28. Ж.псих. рационалды ыкпал ету түрі: ПОТЕНЦИАЛДЫ ПАЙДАЛАНУШЫЛЫКТЫН АКЫЛ-ОЙ ДЕНГЕЙІНЕ БАЙЛН.АКПАРАТТАР БЕРЕДІ, СУРЕТ СЫЗУЛАР КОЛД. СӨЗБЕН БАУРАЙДЫ. СЕНДІРУ ҮШІН АРГУМЕНТТЕР КЕЛТІРЕДІ
  29. Ж.псих. эмоционалды көрінісі: ОЙДЫ НАКТЫЛАЙДЫ,СЕІМГЕ БЕЙСАНАЛЫ КАТЫСАДЫ, ЭМОЦИЯЛЫК ЫКПАЛ НЕГІІНДЕ БЕЛСЕНДІЛІГІ АРТАДЫ
  30. Катты жарнаманын адам псиһологиясына ыкпал етудегі әрекеті: АЗ УАКЫТТЫ МАКСАТ,СЫРТКЫ ТИІМДІЛІК, ЖӘНЕ БЕЛСЕНДІ САТЫП АЛУҒА НАЗАР аудартады
  31. Жұмсак жарнама адам псиологиясына ыкпал ету крінісі: ТАУАРДЫН АЙНАЛАСЫНДА ЖАҒЫМДЫ АТМОСФЕРА КҰРУ, ТЕРЕН МОТИВАЦИЯЛЫК СИМВОЛИКАЛЫК, САТЫП АЛУШЫҒА ІШТЕЙ ДАЙЫНДЫК КАЛЫПТАСТЫРУ
  32. Ж. Агрессивті түрі бәсекелестік тауарын, өзінің тауары негізінде салыстыру ,сатып алуға көндіру: уағыздаушы арнама
  33. Сатып алушы , фирманын өнімі жеке адамға жағымды бейнесін кұруға бағыттталып, сенімділікті , жұмыстын тиімділігінің клиентке мейірбандылығын , тұрактылығын атап өту: ИМИДЖДІ ЖАРНАМА
  34. Адамға псиһологиялык ыкпал үрдісіндегі максат міндеттеріне карай классификациясы: 10 ТҮРГЕ БЛІНЕД
  35. Пайдаланушыға фирма жұмысынын нәтижесінің тиянактылығы туралы , нарыктағы жағдайынын тұрактылығы туралы акпарат беруге : ТИЯНАКТЫ Ж
  36. Псиологиялык әсер үшін бәсекелестің тауары жарнамалаушы тауарды салыстыруға негізделегн: САЛЫСТЫРМАЛЫ
  37. Жарнаманы потенциалды пайдаланушыға нарыкта фирманын тауардын бар екендігін еске түсіндіруге бағытталған , сатып алушыға керек екендігін білд.: ЕСКЕ ТҮСІРУШІ
  38. ЛОГИЧНО
  39. Жарнаманын 2 әдіснамалык дәстүрі бар
  40. Немістік әдістік дәстүрдің ерекшелігін тауарға кажеттілік тұғызу максатында адамнын еркіне ыкпал ету тәсілін карастыру: ПСИҺОЛОГИЯЛЫК
Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған

You May Also Like

Менің мамандығым-менің мақтанышым

Менің мамандығым-менің мақтанышым Маңғыстау энергетикалық колледжі студенті Абылкайыр М.А «Бой салыстыратын заман…

Кошки в приметах разных народов

Тема: Кошки в приметах разных народов Введение Глава 1. Изучение литературы. Раздел…

Машина жасау технологиясы мамандығы

«Мен таңдаған мамандық» Мамандығы: 07150100 – «Машина жасау технологиясы (түрлері бойынша)» 2…

Иммунология даму тарихы. Иммунитет теориясы

Иммунология даму тарихы.Иммунитет теориясы. Жоспар: І.Кіріспе ІІ.Негізгі бөлім Иммунология анықтамасы Иммунологияның дамуына…