Жарнама психологиясы
- Жеке тұлғаны сатып алу керек …психологиялык тұрғыда сендіру, таныстыру, жеке тұлғаға тауар жайлы жағымды психологиялык акпарат беру процесі: ЖАРНАМА
- Адамға жарнама әсерін, әлеуметтік психологиялык ішкі дайындыктарынын жиынтығы ретінде негізші неше көлемі бар: 3- КОГНИТИВТІ, МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫ, ЭМОЦИОНАЛДЫК
- Адам психологиясына ыкпал ету деңгейіне байланысты жарнамалык хаюарламашылар неше түрге бөлд.: РАЦИОНАЛДЫ, ЭМОЦИОНАЛДЫ.
- Ен алғаш жарнамалык бюро: 1611Ж
- Жарнама 19 ғасырдые ортасында дамыды
- Колдану тәсіліне карай жарнама: ҚАТТЫ, ЖҰМСАК БӨЛД.
- Психология реклама еңбегінің авторы: ЛЕБЕДЕВ
- Путь к покупателю: К.Т ФРИДЛЕНГЕР
- Кай ғалымнын көзкарасы бойынша жарнама адамнын мінез-құлығына әсер етуге кабілетті, сезімдік ойлауға ыкпал етеді: ВИТИС
- Америкада 20 ғ 50 кімнің ілімі бойынша жарнама психологиясы дамыды: ДЖ. УОТСОН
- Ж.Псих. әдіснамасын құрастырған : ВИТИС
- Ж.псих кандай нормалардың жұмысын аскереді: эргономика, физиология
- Ж.псих 17ғ кай елдерде п.б.:АНГЛИФ ФРАНЦИЯ
- Выготскийдің көзкарасы бойынша *жарнамамнын адамға әсер етуі мінез-құлықтык сезімдік ойлауына байланысты*
- Жарнама сөзі: ФРАНЦУЗ ТІЛІНЕН
- Ж. Мәселесін теориялык және практикалык негізде карастырған Фрайвергтің еңбегінде калай аталды: *РЕКЛАМА, ТЕОРИЯ, ПРАКТИКА*
- Жарнамада доминанта принціпінің маңыздығын анык.: УХТОМСКИЙ
- Ж.пси. әсеріне : ЕЙІНДІ ТАРТУ, ЫЫҒУ ТУҒЫУ, МОТИВАЦИЯ ОЯТУ, ИНТЕЛЛЕКТ ПЕН ЭМОЦИЯҒА ЖАҒЫМДЫ ӘСЕР ЕТУ
- Ж. Псих. Максаты: ЖАРНАМА МЕН ТҰТЫНУШЫ АРАСЫНДАҒЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫК АРА-КАТЫНАСТЫ ТҮСІНУ
- Ж.пси. мәселесін камтитын негізгі ғылым салалары: ӘЛЕУМЕТТАНУ, ЖУРНАЛИСТИКА, ӨНЕР, ЭСТЕТИКА
- Ж. Феноменін псиологиялык ерттеу үшін: АДАМНЫН ДАРАЛЫҒЫНЫН ТАБИҒАТЫН АНЫК.
- Ж.пси міндеттерінің көрінісі сугестивті псиһотеһнология, мотивация, нейролингвистикалык бағдарлама ыкпалын тигіеді.
- АКШ .ж.псиһ. негіін салушы: УОЛТОРН ДЖ СКОТТ
- СКОТТТЫН *ЖАРНАМА ПСИҺОЛОГИЯ* ЕҢБЕГІНІҢ АВТОРЫ 1908 ШЫКТЫ
- Ж. Саласындағы 1-ші псиһолгиялык ғылыми колд.ерттеулер : 19-20 ғасырда дамыды
- Ж.п. ғылымынын дамуына себепші факторлар : Ж-нын ӘЛЕУМЕТТІК ЭТИКАЛЫК ПСИҺОЛОГИЯСЫН ЗЕРТТЕУ, АДАМНЫН ЖАРНАМАЛЫК ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ, ҒЫЛЫМИ АНАЛИЗДІ ТАЛАП ЕТУШІ, ЖАНА ПСИҺОЛОГИЯЛЫК КӨРІНІС ЖӘНЕ НАРЫКТЫК ӘЛЕУМЕТТІК КӨРІНІС ПСИҺОЛОГИЯСЫ
- Адамнын ыкпал ету тәсілдеріне байланысты жарнамалык хабарландырулар : 2 БӨЛІД
- Ж.псих. рационалды ыкпал ету түрі: ПОТЕНЦИАЛДЫ ПАЙДАЛАНУШЫЛЫКТЫН АКЫЛ-ОЙ ДЕНГЕЙІНЕ БАЙЛН.АКПАРАТТАР БЕРЕДІ, СУРЕТ СЫЗУЛАР КОЛД. СӨЗБЕН БАУРАЙДЫ. СЕНДІРУ ҮШІН АРГУМЕНТТЕР КЕЛТІРЕДІ
- Ж.псих. эмоционалды көрінісі: ОЙДЫ НАКТЫЛАЙДЫ,СЕІМГЕ БЕЙСАНАЛЫ КАТЫСАДЫ, ЭМОЦИЯЛЫК ЫКПАЛ НЕГІІНДЕ БЕЛСЕНДІЛІГІ АРТАДЫ
- Катты жарнаманын адам псиһологиясына ыкпал етудегі әрекеті: АЗ УАКЫТТЫ МАКСАТ,СЫРТКЫ ТИІМДІЛІК, ЖӘНЕ БЕЛСЕНДІ САТЫП АЛУҒА НАЗАР аудартады
- Жұмсак жарнама адам псиологиясына ыкпал ету крінісі: ТАУАРДЫН АЙНАЛАСЫНДА ЖАҒЫМДЫ АТМОСФЕРА КҰРУ, ТЕРЕН МОТИВАЦИЯЛЫК СИМВОЛИКАЛЫК, САТЫП АЛУШЫҒА ІШТЕЙ ДАЙЫНДЫК КАЛЫПТАСТЫРУ
- Ж. Агрессивті түрі бәсекелестік тауарын, өзінің тауары негізінде салыстыру ,сатып алуға көндіру: уағыздаушы арнама
- Сатып алушы , фирманын өнімі жеке адамға жағымды бейнесін кұруға бағыттталып, сенімділікті , жұмыстын тиімділігінің клиентке мейірбандылығын , тұрактылығын атап өту: ИМИДЖДІ ЖАРНАМА
- Адамға псиһологиялык ыкпал үрдісіндегі максат міндеттеріне карай классификациясы: 10 ТҮРГЕ БЛІНЕД
- Пайдаланушыға фирма жұмысынын нәтижесінің тиянактылығы туралы , нарыктағы жағдайынын тұрактылығы туралы акпарат беруге : ТИЯНАКТЫ Ж
- Псиологиялык әсер үшін бәсекелестің тауары жарнамалаушы тауарды салыстыруға негізделегн: САЛЫСТЫРМАЛЫ
- Жарнаманы потенциалды пайдаланушыға нарыкта фирманын тауардын бар екендігін еске түсіндіруге бағытталған , сатып алушыға керек екендігін білд.: ЕСКЕ ТҮСІРУШІ
- ЛОГИЧНО
- Жарнаманын 2 әдіснамалык дәстүрі бар
- Немістік әдістік дәстүрдің ерекшелігін тауарға кажеттілік тұғызу максатында адамнын еркіне ыкпал ету тәсілін карастыру: ПСИҺОЛОГИЯЛЫК