Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының қызмет көрсету мамандарына арналған оқыту курстары

МАҚСАТЫ:

Қоғамдық тамақтандыру кәс порындарында қызмет көрсету мамандарына және жұмыссыз жандарға б л кт л к курстарын өтк зу, мастер класстар көрсету.

Нәтиже:

Қызмет көрсету бойынша б л м алған мамандар мейрамханаларда менеджер болып жоғары сапалы қызмет көрсетед.

Біліктілік курсын аяқтағаннан,  кейін мейрамханаларға аспаз,  кондитер, наубайшы, бармен ,бариста,даяшы және менеджер қызметіне орналасып, банкеттерге тапсырыс алып тапсырыс берушінің үйінде банкет жасап қызмет көрсете алады.

Маңғыстау өлкесінде туризмді дамытуға жергілікті жердің қызмет көрсету саласын жақсарту мақсатында атқарылатын іс-шаралар жоспары

Мамандар даярлаудағы оқыту құзыреттіліктері

ҚОРЫТЫНДЫ

Маңғыстау обылысы бойынша мейрамханамен қонақ үйлерде қызмет көрсету саласы жақсарып
Туризмн ң дамуына септігін тигізетіні сөзсіз. Бастысы көптеген мамандар жұмыспен қамтылады.

Маңғыстау өлкесінде қызмет көрсету саласын дамыту үшін арналған жоба. Қоғамдық тамақтандыру
кәс порындарының қызмет көрсету саласы бойынша б л кт мамандар банкетке
тапсырыс алып, одан бөлек жартылай
фабрикаттар, дайын өнімдерді (торттар, нан, бәліш, т.б.) сатып кіші бизнесті дамытудың бірден бір жолы.

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған

You May Also Like

Компьютерлік графика шығу тарихы

Компьютерлік графика шығу тарихы Компьютерлік графика – бұл ғылым. 1950 жылы (!)…

Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 18 қыркүйектегі N 193-IV Кодексі

Тақырыбы: Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы Қазақстан Республикасының 2009 жылғы…

Девиантты мінез-құлық және оның типтері

Девиантты мінез-құлық және оның типтері Девиантты мінез-құлық ( лат. deviatio – ауытқу) – жалпыға ортақ ережелерден…

Ұйымның әлеуметтік жауапкершілігі. Іскерлік этика

Ұйымның әлеуметтік жауапкершілігі. Іскерлік этика ЖОСПАР: Ұйымдардағы жеке бас этикасы және басқару…