Мектеп: № 3 Алға қазақ орта мектебі
Сабақ: Дүниежүзі тарихы Тақырыбы:Ежелгі грек философтары мінсіз қоғамды қалай елестетті
Күні:  Мұғалімнің аты-жөні: 
Сынып:   Қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Осы сабаққа негізделген оқу мақсаттары: 5.2.3.1. Ежелгі грек философтардың көзқарастарына қарапайым түрде түсіндіресіндер.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:  Философия мен ғылыми ілімдердің қарапайым анықтамасын тану мен түсіну;
Оқушылардың басым бөлігі: Ежелгі философтардың көзқарастарын қарапайым түсіндірме беру;
Кейбір оқушылар: Кейбір ежелгі философтардың идеяларының қазіргі ақыл –ой иелерінің ой – пікірімен байланысын көрсету;
Бағалау критерийлері 1.     Ежелгі заман  философтарының көзқарастарына қарапайым түсіндірме бере алады;

2.      Негізгі мен қосалқыны ажыратуына қарай;

3.     Мысал келтіре отырып, өз қорытындыларын дәлелдеуіне қарай;

Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады: 
–        Оқыған ақпаратты өз сөзімен баяндайды;

–        Мәтін бойынша өздігінен талдау жасап, ондағы негізгі мәселені түсіндіріп бере алады.

Пәндік лексика және терминдер

Философтар, «мінсіз қоғам», «ғылымның атасы», « екінші ұстаз».

Диалогқа қажетті сөз тіркестері

1. Сократ, Платон және Аристотельдің көзқарастарының ортақ ойлары қандай?

2. Мінсіз қоғам қандай болуы тиіс?

3. Суретті мұқиат зерттеп, мінсіз қоғам қандай ерекшеліктерін байқап тұрсындар?

4.Ал сендер мінсіз қоғамды өздерінше қалай елестетесіңдер?

Құндылықтар баулу Толерантты сана, лидерлік және ұлттарға деген құрмет
Пәнаралық байланыс Жаратылыстану, Қазақ тілі
Алдыңғы оқу Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады
Жоспар
Жоспар

лаған уақыт есебі

   Жоспарланған жаттығулар Ресурстар
Басы

5 минут

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі:

Шаттық шеңбер пихологтялық ахуал тудыру.

–        Топқп бөлу (Мозайка әдісі арқылы: А. Македонский, сақ жауынгерлері, Аристотель суретері мен)

–        Миға шабуыл құрастырылған суреттерді сөйлетініз;

Ой қозғау «Кім жылдам»

 АКТ мүмкіндіктерін пайдалана отырып құлдар туралы сурет көрсету арқылы сұрақтар қойылып, жаңа тақырыптың оқу мақсатымен таныстырылады.

–        Суретте кімдер бейнеленген?

–        Аристотель туралы не білесіз?

–        Неліктен оны алғашқы ұстаз деп атайды?

Сократ                                     Аристотель                 Платон

Қалыптастырушы бағалау:

Жақсы жауап берген оқушыға – жасыл түсті  алма

Орташа жауап берген оқушыға – сары  түсті алма

Нашар  жауап берген оқушыға – қызыл түсті  алма

Тапсырма 1. Fish boon тәсілімен мәтінді оқу, ақпаратпен жұмыс

(топтық жұмыс)

1-топ. Философтар деген кімдер

2-топ. «Мінсіз қоғам» дегеіміз не?

3-топ. «Ғыдымның атасы»

Қалыптастырушы бағалу:

Жақсы жауап берген оқушыға – жасыл түсті жұлдыз

Орташа жауап берген оқушыға – сары  түсті жұлдыз

Нашар  жауап берген оқушыға – қызыл түсті жұлдыз

 

Интербелсенді тақта, постер, маркерлер, стикерлер
Ортасы  15 минут Тапсырма 2.  Жұптық жұмыс. Мінсіз қоғам қандай болуы тиіс?

ПТМС тәсілін қолдану арқылы

«П»позиция. Менің ойымша, мінсіз қоғам деп демокпатиясы дамыған қоғамды атауға болады.

«Т»  – түсіндіру. Өйткені демократиялық қоғамда адамдар өз ойларынекін білдіреді және  мемлекеттің басқарылуына қатысады.

«М» – мысал. Өз айтқан пікіріне мысал ретіеде мен Еуропаның қазіргі елдерін, біздің мемлекетімізді келтіре алады.

«С» –  салдар немесе нәтиже. Менің жасаған қорытындым мінсіз қоғам – демократиялық қоғам

Қалыптастырушы бағалу:

Жақсы жауап берген оқушыға – жасыл түсті жұлдыз

Орташа жауап берген оқушыға – сары  түсті жұлдыз

Нашар  жауап берген оқушыға – қызыл түсті жұлдыз

 

Тапсырма

Төмендегі      берілген         мәліметтерді             Грек    филосовтарын             еңбектерімен            өзара сәйкестендіріңіз:

 

1. Сократ Ежелгi

Греция /б.з.д. 469— 399/

А) «Саясат» деген еңбегін мемлекет және мемлекеттің құрылымына, түрлеріне арналды.

Ол жердің шар іспетті екендігі, ал күн мен жұлдыздардың жердің төңірегінде айналатындығы туралы тұжырымдама жасаған.

АКТ, оқулық, кесте, плакат, маркер, қарындаш

тар

Рефлексия Кері байланыс

Жеке жұмыс «Ғылымның атасы» туралы  дәптерге эссе шығарма жазу және тындату

 5-минуттық  эссе.

Жазба тапсырманың бұл түрі әдетте сабақтың соңында оқылған тақырып бойынша өз білімдерін қорытуға көмектесу үшін қолданылады. Оқытушы үшін – бұл кері байланыс алу үшін мүмкіндік. Сондықтан оқушыларға екі пункт ұсынуға болады:

1) жаңа тақырып бойынша олардың не білгенін жазу;

2) олардың жауап ала алмаған бір сұрағын қою.

Қалыптастырушы бағалу:

Қызыл –  Мен тақырыпқа тірелдім, ештеңе түсінбей қалдым.

Сары –  мен түсінемін, бірақ барлығын емес

Жасыл – мен жақсы түсіндім және басқаға да түсіндіре алады.

 

 

Қосымша ақпарат: Интернет, АКТ
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
1.Топтық, жұптық, жеке жұмыстар арқылы өзара қодау, көмек көрсету жүзеге асырылады.   Fish boon әдісі бойынша сарапшы топтардың жұмысы бойынша түсіндіру кезінде кесте, сызба құрастыру ұсынылды 1.Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі?

2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың түсіндірмелерін бағалау мақсатында  жұлдыз  ұсыныс жетістіктерін айқындау.

3. Кері байланыс (ауызша)

 

Саралау Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ/оқу мақсаттары мен міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сабақ қалай, қандай деңгейде өтті? Жоспарлаған шаралар тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 

 

 

 

Бағалау критерийлері                      Дескриптор Балл
1.Ежелгі заман  философтарының көзқарастарына қарапайым түсіндірме бере алады; 1.Ежелгі Грек философтарын сурет арқылы атайды;

 

3
2.  Негізгі мен қосалқыны ажыратуына қарай; 1.Ежелгі Грек философтарының көзқарастарын ажырата алады

2.Философтардың шығармаларына талдау жасай алады;

3

 

4

3.   Мысал келтіре отырып, өз қорытындыларын дәлелдеуіне қарай; 1. Мінсіз қоғам туралы мысал келтіре алады

2. Нәтижесінде қазіргі қоғамды дамытуға ұсыныстарын білдіре алады.

 

5

5

You May Also Like

Негізгі және туынды зат есім, сабақ жоспары

Мектеп жасына дейінгі балаларды жабайы аңдар және үй жануарларымен таныстыру, сабақ жоспары

Мектеп жасына дейінгі балаларды жабайы аңдар және үй жануарларымен таныстыру. Сабақтың тақырыбы: Мектеп…

Дұрыс тамақтану. Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар. Дидактикалық материал.

Табиғи қышқылдар мен сілтілер. Индикаторлар