Жарнама психологиясы

  1. Жеке тұлғаны сатып алу керек …психологиялык тұрғыда сендіру, таныстыру, жеке тұлғаға тауар жайлы жағымды психологиялык акпарат беру процесі: ЖАРНАМА
  2. Адамға жарнама әсерін, әлеуметтік психологиялык ішкі дайындыктарынын жиынтығы ретінде негізші неше көлемі бар: 3- КОГНИТИВТІ, МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТЫ, ЭМОЦИОНАЛДЫК
  3. Адам психологиясына ыкпал ету деңгейіне байланысты жарнамалык хаюарламашылар неше түрге бөлд.: РАЦИОНАЛДЫ, ЭМОЦИОНАЛДЫ.
  4. Ен алғаш жарнамалык бюро: 1611Ж
  5. Жарнама 19 ғасырдые ортасында дамыды
  6. Колдану тәсіліне карай жарнама: ҚАТТЫ, ЖҰМСАК БӨЛД.
  7. Психология реклама еңбегінің авторы: ЛЕБЕДЕВ
  8. Путь к покупателю: К.Т ФРИДЛЕНГЕР
  9. Кай ғалымнын көзкарасы бойынша жарнама адамнын мінез-құлығына әсер етуге кабілетті, сезімдік ойлауға ыкпал етеді: ВИТИС
  10. Америкада 20 ғ 50 кімнің ілімі бойынша жарнама психологиясы дамыды: ДЖ. УОТСОН
  11. Ж.Псих. әдіснамасын құрастырған : ВИТИС
  12. Ж.псих кандай нормалардың жұмысын аскереді: эргономика, физиология
  13. Ж.псих 17ғ кай елдерде п.б.:АНГЛИФ ФРАНЦИЯ
  14. Выготскийдің көзкарасы бойынша *жарнамамнын адамға әсер етуі мінез-құлықтык сезімдік ойлауына байланысты*
  15. Жарнама сөзі: ФРАНЦУЗ ТІЛІНЕН
  16. Ж. Мәселесін теориялык және практикалык негізде карастырған Фрайвергтің еңбегінде калай аталды: *РЕКЛАМА, ТЕОРИЯ, ПРАКТИКА*
  17. Жарнамада доминанта принціпінің маңыздығын анык.: УХТОМСКИЙ
  18. Ж.пси. әсеріне : ЕЙІНДІ ТАРТУ, ЫЫҒУ ТУҒЫУ, МОТИВАЦИЯ ОЯТУ, ИНТЕЛЛЕКТ ПЕН ЭМОЦИЯҒА ЖАҒЫМДЫ ӘСЕР ЕТУ
  19. Ж. Псих. Максаты: ЖАРНАМА МЕН ТҰТЫНУШЫ АРАСЫНДАҒЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫК АРА-КАТЫНАСТЫ ТҮСІНУ
  20. Ж.пси. мәселесін камтитын негізгі ғылым салалары: ӘЛЕУМЕТТАНУ, ЖУРНАЛИСТИКА, ӨНЕР, ЭСТЕТИКА
  21. Ж. Феноменін псиологиялык ерттеу үшін: АДАМНЫН ДАРАЛЫҒЫНЫН ТАБИҒАТЫН АНЫК.
  22. Ж.пси міндеттерінің көрінісі сугестивті псиһотеһнология, мотивация, нейролингвистикалык бағдарлама ыкпалын тигіеді.
  23. АКШ .ж.псиһ. негіін салушы: УОЛТОРН ДЖ СКОТТ
  24. СКОТТТЫН *ЖАРНАМА ПСИҺОЛОГИЯ* ЕҢБЕГІНІҢ АВТОРЫ 1908 ШЫКТЫ
  25. Ж. Саласындағы 1-ші псиһолгиялык ғылыми колд.ерттеулер : 19-20 ғасырда дамыды
  26. Ж.п. ғылымынын дамуына себепші факторлар : Ж-нын ӘЛЕУМЕТТІК ЭТИКАЛЫК ПСИҺОЛОГИЯСЫН ЗЕРТТЕУ, АДАМНЫН ЖАРНАМАЛЫК ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ, ҒЫЛЫМИ АНАЛИЗДІ ТАЛАП ЕТУШІ, ЖАНА ПСИҺОЛОГИЯЛЫК КӨРІНІС ЖӘНЕ НАРЫКТЫК ӘЛЕУМЕТТІК КӨРІНІС ПСИҺОЛОГИЯСЫ
  27. Адамнын ыкпал ету тәсілдеріне байланысты жарнамалык хабарландырулар : 2 БӨЛІД
  28. Ж.псих. рационалды ыкпал ету түрі: ПОТЕНЦИАЛДЫ ПАЙДАЛАНУШЫЛЫКТЫН АКЫЛ-ОЙ ДЕНГЕЙІНЕ БАЙЛН.АКПАРАТТАР БЕРЕДІ, СУРЕТ СЫЗУЛАР КОЛД. СӨЗБЕН БАУРАЙДЫ. СЕНДІРУ ҮШІН АРГУМЕНТТЕР КЕЛТІРЕДІ
  29. Ж.псих. эмоционалды көрінісі: ОЙДЫ НАКТЫЛАЙДЫ,СЕІМГЕ БЕЙСАНАЛЫ КАТЫСАДЫ, ЭМОЦИЯЛЫК ЫКПАЛ НЕГІІНДЕ БЕЛСЕНДІЛІГІ АРТАДЫ
  30. Катты жарнаманын адам псиһологиясына ыкпал етудегі әрекеті: АЗ УАКЫТТЫ МАКСАТ,СЫРТКЫ ТИІМДІЛІК, ЖӘНЕ БЕЛСЕНДІ САТЫП АЛУҒА НАЗАР аудартады
  31. Жұмсак жарнама адам псиологиясына ыкпал ету крінісі: ТАУАРДЫН АЙНАЛАСЫНДА ЖАҒЫМДЫ АТМОСФЕРА КҰРУ, ТЕРЕН МОТИВАЦИЯЛЫК СИМВОЛИКАЛЫК, САТЫП АЛУШЫҒА ІШТЕЙ ДАЙЫНДЫК КАЛЫПТАСТЫРУ
  32. Ж. Агрессивті түрі бәсекелестік тауарын, өзінің тауары негізінде салыстыру ,сатып алуға көндіру: уағыздаушы арнама
  33. Сатып алушы , фирманын өнімі жеке адамға жағымды бейнесін кұруға бағыттталып, сенімділікті , жұмыстын тиімділігінің клиентке мейірбандылығын , тұрактылығын атап өту: ИМИДЖДІ ЖАРНАМА
  34. Адамға псиһологиялык ыкпал үрдісіндегі максат міндеттеріне карай классификациясы: 10 ТҮРГЕ БЛІНЕД
  35. Пайдаланушыға фирма жұмысынын нәтижесінің тиянактылығы туралы , нарыктағы жағдайынын тұрактылығы туралы акпарат беруге : ТИЯНАКТЫ Ж
  36. Псиологиялык әсер үшін бәсекелестің тауары жарнамалаушы тауарды салыстыруға негізделегн: САЛЫСТЫРМАЛЫ
  37. Жарнаманы потенциалды пайдаланушыға нарыкта фирманын тауардын бар екендігін еске түсіндіруге бағытталған , сатып алушыға керек екендігін білд.: ЕСКЕ ТҮСІРУШІ
  38. ЛОГИЧНО
  39. Жарнаманын 2 әдіснамалык дәстүрі бар
  40. Немістік әдістік дәстүрдің ерекшелігін тауарға кажеттілік тұғызу максатында адамнын еркіне ыкпал ету тәсілін карастыру: ПСИҺОЛОГИЯЛЫК
1 comment
Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған

You May Also Like

Электрқондырғылардың істен шығуы

Жоспар: 1.Істен шығу дегеніміз не? 2.Электр қондырғыларының істен шығу себебі 3.Істен шығудың…

Ақсерке балығы қосылған тіскебасар

Қажетті өнімдер: 2 бөлік қара нан, 50 г салат жапырақтары, 10 г…

Техникалық қызмет көрсетудің технологиялық үдерісін ұйымдастыру

 Жылжымалы құрамды қабылдау Сапардан паркке оралған соң,жүргізуші жолдаманы толтырып, оны кезекші механикке…

Гидравликалық қозғалтқыштар және олардың түрлері, дәріс

14 Дәріс.  Гидравликалық қозғалтқыштар және олардың түрлері 14.1 Гидравликалық қозғалтқыштардың түрлері Гидравликалық…