Дизайн және жарнама

Жарнама дизайны-бұл дизайнның жаңа саласы, ол бейнелеу дағдылары мен нарықтың экономикалық заңдарын түсінуді білдіреді. Егер дизайнның басқа түрлерінде басты объект болып табылса: ландшафтық-аумақ және жасыл желектер, өнеркәсіпте-өнім немесе жабдық, жарнамалық дизайнда кез келген материалдық немесе материалдық емес мәні қосымша объектісі бола алады. Жарнамалық дизайн-басқа түрлерден өзгеше дизайнның бірегей түрі; онда негізгі идея болып табылады, ал жарнама дизайны – бұл жарнамалық идеяларды іске асыру бойынша жұмыс.

Жарнамалық дизайнның мақсаты сатылымды арттыру, яғни барлық күш-жігер дерексіз көркем құндылықты қалыптастыруға емес, сатып алуға итермелейтін дизайн жасауға бағытталуы тиіс. Екінші жағынан, жарнама әрдайым сатпайды-бұл, мысалы, имидждік жарнамаға қатысты. Демек, дизайннекламалар әлеуетті тұтынушының көзінде жарнама объектісінің бейнесін жақсартуға, басқаша айтқанда, өнімнің тартымдылығын арттыруға, оның ең тиімді жақтарын көрсетуге немесе егер олар бастапқыда анық болмаса, оларды қалыптастыруға бағытталған. Осылайша, қорытынды жасауға болады: жарнама дизайны – бұл жарнамалық науқанды өткізу барысында пайдаланылатын жарнама тасымалдаушылардың әрқайсысында идеяның қандай тәсілмен іске асырылатыны туралы сұраққа жауап беретін жарнамалық идеяны іске асыру.

Жарнама тек тиімді ғана емес, эстетикалық болуы керек. Дизайн жарнамаға ұсынылған материалдардың, идеялардың, жарнама науқанының элементтерінің, коммуникациялық арналардың ең үздіктерін біріктіріп, талдап, синтездейді. Жарнама дизайны жарнама хабарламасының стилін құрайтын компонент ретінде әрекет етеді. Ол қажетті дәм береді, көңіл-күй, мотивация жасайды. Жарнаманың нысаны мен мазмұнының біртұтастығына қол жеткізу компоновкамен, атап айтқанда жарнамалық хабарламадағы мәтінді ұйымдастырумен, иллюстрацияларды пайдаланумен, аудио – және аудиовизуалды сүйемелдеумен қамтамасыз етіледі. Жауап беруші: Рахимжан Гульмира Адилбековна Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің (бұдан әрі-кодекс) 91-бабына сәйкес жұмыс беруші қызметкердің нақты жұмыс істеген жұмыс уақытын есепке алуды жүзеге асыруға тиіс. Жарнамадағы сұлулық-бұл барлық әсемдікке қатысты философиялық санат ғана емес; ол жарнамадағы этикалық және эстетикалық бастауларды жасанды түрде пайдаланады, сондай-ақ нақты маркетингтік міндеттерді шешеді. Сұлулық қарапайымдылықта, бірақ әртүрлілікте. Жарнаманың дәл ойластырылған және әдемі дизайны жарнамалық хабарламалардың шығармашылық, көркемдік қасиеттері өнер туындыларының шығармашылық артықшылықтарынан ерекшеленетінін көрсетуге мүмкіндік береді, себебі ең алдымен экономикалық сипаттағы міндеттерді шешуге бағытталған.

Жарнамалық дизайн процесі әлеуетті клиенттің назарын аударуы және оны жарнама мәніне қызықтыруы тиіс жаңа қаражатты үздіксіз іздеуден тұрады. Жарнамалық хабарлама табысының негізі шығармашылық идеяның (creative idea) болуын және тұтынушының назарын жарнамаланатын тауарға/брендке аудару қабілетін құрайды. Жарнама дизайнымен жұмыс істеуден бастап, дизайнер бірқатар мәселелерді шешу керек, ең алдымен, жарнама: өнім, қызмет немесе идея ұсыну керек екенін анықтау керек. Сондай-ақ келесі сұрақтарға нақты жауаптар алу қажет:

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған

You May Also Like

Тамақтануда минералды заттар проблемасының гигиеналық аспектілері

Тамақтануда минералды заттар проблемасының гигиеналық аспектілері Мақсаты: Студенттерді минералды заттардың физиологиялық маңызымен…

Жануарлардың қора-жайларында көмірқышқыл газы мөлшерін анықтау

Зтс 5  Бақылау сұрақтары: 1көмір қышқыл газының үлесін анықтау  ЖАНУАРЛАР ҚОРА-ЖАЙЛАРЫНДА КӨМІРҚЫШҚЫЛ…

Келіп шығу және мәндес болу қатынастары 

Келіп шығу және мәндес болу қатынастары  Математиканың негізгі ұғымдары. Жиындар: «жиын ұғымы»,…

Күнбағыс себеті ревматизмнен құтқарады

Ревматизмнің қандай кесел екенің бәрі білсе керек. Ол жүрек – қантамыр жүйесі…