Бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі
Педагогтің аты-жөні
Күні:   
 Сынып: 5А  Қатысушылар саны:                 Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы Жануарлар – табиғат тамашасы

 

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 5О1. Ақпаратты түсіну: Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау.

5ӘТН 3. Лексикалық  норма: омоним,  антоним,   синонимдерді    көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

Сабақтың мақсаты Оқылым мәтінінің мазмұнын түсінеді, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды. Жазылым барысында омоним,  антоним,   синонимдерді    көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады
Бағалау  критерийі -Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты ажыратады;

– Жазылым барысында омоним,  антоним,   синонимдерді    көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы

10 мин

Сабақ мақсатымен таныстырады.

 

 

 

Тыңдалым мәтінін ұсынады

Сабақ мақсаттарымен танысады:

-Оқылым мәтінінің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау.

-Жазылым барысында омоним,  антоним,   синонимдерді    көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

Тыңдалым мәтінін тыңдайды, мазмұнымен танысады

Дескриптор арқылы бағалау Online.mektep-Bilim land

Платформасындағы тыңдалым  Қазақ тілі оқулығы

Сабақтың ортасы

25 мин

Оқу мақсатына жетелейтін тапсырмаларды ұсыну:

1.Мәтінді оқып, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтаңыз.(оқылым мәтінін ұсынады)

2. Оқылым мәтінін ұсынады.

«Жануарлар – табиғат тамашасы» тақырыбында омоним,  антоним,   синонимдерді   қатыстырып әңгіме жазуды тапсырады

  1 Тапсырма «10/5»  әдісі

Мәтінді түсініп оқиды, негізгі мәліметті жеткізіп тұрған сөйлемдерді анықтайды. Қосымша мәліметтерді ажыратады.

Бағалау кртитерийі

·       Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтайды

2 Тапсырма

Оқылым мәтініне сүйеніп, «Жануарлар – табиғат тамашасы» тақырыбында омоним,  антоним,   синонимдерді   қатыстырып әңгіме жазады.

 

Бағалау кртитерийі

–        жазылым барысында омоним,  антоним,   синонимдерді    көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады

-Мәтінді түсініп оқиды,

5сөйлемге қысқартады-1;

-Негізгі ақпараттарды анықтайды – 1;

-Қосымша ақпараттарды ажыратады – 1;

-синонимдерді табады-1;

-омонимдерді табады-1;

-антонимдерді табады-1;

-орфографиялық норманы сақтайды-2;

-пунктуациялық ережені сақтайды-1;

-стильдік ережені сақтайды-1.

Қазақ тілі оқулығы

 

 

Үлестірме қағаздар

 

 

Сабақтың соңы

5 мин

Оқушылардың тапсырмаларды қалай орындап отырғанын бақылау, тиісті жағдайда кері байланыс беру.

Рефлексия

«Бір ауыз сөз» әдісі

Орындаған жұмыстарының нәтижесін пайыздық көрсеткіш арқылы сабақтың соңында бақылай алады

 

«Бір ауыз сөз» әдісі арқылы бүгінгі сабаққа кері байланыс береді

Дескриптор арқылы бағалау

 

 

 

 

Ауызша кері байланыс

Қазақ тілі 5сынып оқулығы

 

You May Also Like

Аспан әлемінің құпиялары, сабақ жоспары

Қошақаны қойдың. Қой. сабақ жоспары

Өткен шақ, сабақ жоспары

Алматыға саяхат, сабақ жоспары