Бөлім тақырыбы: Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану. | Мектеп: | |||||||||||||||||||||||||||
Күні: | Мұғалімнің аты -жөні: | |||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 | Қатысқаны:
Қатыспағаны: |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Табиғат ресурстарын қорғау мәселесі. | |||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | 9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру;
9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары | «Табиғат ресурстарын қорғау мәселесі» тақырыбындағы мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру;аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану. | |||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі | · мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтайды;
· оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастырады; · аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын біледі, қолданады. |
|||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат | Пәннің лексикасы мен терминологиясы: табиғат, ресурс, экология
Диалог пен жазба жұмыстарындағы тілдік қолданыс: – Менің ойымша…, – Ең алдымен.., – Әйтсе де, … – Қысқасын айтқанда,… |
|||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды
дарыту |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу
(4-құндылық) |
|||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | экология | |||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім | Оқылым мәтінімен жұмыс жүргізуді біледі. | |||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы
|
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал.
«Сұрақтар көшкіні» әдісі. – Қалай ойлайсыңдар, неге табиғат ресурстарын қорғау бүгінгі күннің өзекті мәселесі болып отыр? – Еліміз бен әлемдегі табиғат ресурстарын қорғауға өз тараптарыңнан қандай үлес қосар едіңдер? ОҚЫЛЫМ АЛДЫ Оқушы пікірі тыңдалады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпқа байланысты өз пікірлерін білдіреді.
Оқушы пікірі тыңдалады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
Қалыптастырушы бағалаулар
ҚБ |
Тақырыпқа қажетті сұрақтар
|
||||||||||||||||||||||||
Сабақ ортасы
|
ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Оқылым мәтінін оқып шығады.
«Зерделік оқылым» стратегиясы бойынша оқылым мәтінінің оқиға картасын толтырыңдар.
Дескриптор:
ҚБ ӘТН. 4-тапсырма. Тақырыпты негізге алып, 5 аралас құрмалас сөйлем құрастырыңдар. Тыныс белгілерінің қойылу себептерін түсіндіріңдер. Дескриптор:
ҚБ ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН Дескриптор: · Берілген ғибратты сөздердің мазмұнын ашады; · Бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды; · Ой қорытындысын шығарады. ҚБ |
Оқылым мәтінін оқып шығады.
«Зерделік оқылым» стратегиясы бойынша оқылым мәтінінің оқиға картасын толтырады.
Грамматикалық тақырыппен танысады.
Грамматикалық тапсырма орындайды. Тақырыпты негізге алады; 5 аралас құрмалас сөйлем құрастырады; Тыныс белгілерінің қойылу себептерін түсіндіреді.
|
Қалыптастырушы бағалаулар ҚБ
Қалыптастырушы бағалаулар
ҚБ
ҚБ
|
9-сынып қазақ тілі | ||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
|
Рефлексиялық эссе
Оқушылар төмендегі сөз оралымдарын қолданып, сабақта туындаған ойларын тұжырымдайды:
Қысқасын айтқанда, ……………..деген шешімге келдік.
|
|||||||||||||||||||||||||||
____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ (ә) Мәтіннің баяндау желісін сақтап, аннотация жазыңыз. ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________
- Оқушыларға жинақы мәтін құрастыру жолдары таныстырылады.
Мысалы,
Жинақы мәтін құрастыру жолдары:
-Мазмұндық өңдеу:
-Мәтінді мұқият оқу және негізгі, қосымша ақпараттарды анықтау; қосымша ақпараттарды сызып тастау.
-Негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді, сөйлемдерді белгілеу.
-Автор ойын, баяндау желісін сақтай отырып, мәтіндегі негізгі ойды ықшамдау.
Мәтін түпнұсқасының сілтемесін көрсету.
Жинақы мәтін – бастапқы мәтіндегі негізгі идеялар мен ақпараттарды сақтай отырып, мәтін көлемін ықшамдау және өңдеу.
Жинақы мәтін жазуда төмендегі мазмұндық өңдеуді басшылыққа алу керек:
Мәтінді мұқият оқу және негізгі, қосымша ақпараттарды анықтау; қосымша ақпараттарды сызып тастау.
Негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді, сөйлемдерді белгілеу.
Автор ойын, баяндау желісін сақтай отырып, мәтіндегі негізгі ойды ықшамдау.
Мәтін түпнұсқасының сілтемесін көрсету. Мысалы: Автор айтқандай…,менің ойымша …, қорыта айтқанда…. Мәтінде «…..» берілген т.б.
4-тапсырма. Мәтіндеріңдегі жай сөйлемнің түрлерін ажыратып, талдаңдар.
Дескриптор Білім алушы
- мәтіннің әр бөлігінен маңызды ақпараттарды іріктейді;
– мәтін мазмұнын сақтайды;
– аннотация жазады.
– жай сөйлемнің түрлерін талдайды.