Бөлім тақырыбы: Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану. Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты -жөні:
Сынып: 9 Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы Табиғат ресурстарын қорғау мәселесі.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру;

9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану.

Сабақ мақсаттары «Табиғат ресурстарын қорғау мәселесі» тақырыбындағы мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру;аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану.
Бағалау критерийі ·        мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтайды;

·         оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастырады;

·        аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын біледі, қолданады.

Тілдік мақсат Пәннің лексикасы мен терминологиясы: табиғат, ресурс, экология

Диалог пен жазба жұмыстарындағы тілдік қолданыс:

– Менің ойымша…,

– Ең алдымен..,

– Әйтсе де, …

– Қысқасын айтқанда,…

Құндылықтарды

дарыту

 Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу

(4-құндылық)

Пәнаралық байланыс экология
Бастапқы білім Оқылым мәтінімен жұмыс жүргізуді біледі.
Сабақтың барысы

 

Сабақтың кезеңі/ уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал.

«Сұрақтар көшкіні»  әдісі.

–        Қалай ойлайсыңдар, неге табиғат ресурстарын қорғау бүгінгі күннің өзекті мәселесі болып отыр?

–        Еліміз бен әлемдегі табиғат ресурстарын қорғауға өз тараптарыңнан қандай үлес қосар едіңдер?

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ

Оқушы пікірі тыңдалады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпқа байланысты өз пікірлерін білдіреді.

Оқушы пікірі тыңдалады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Қалыптастырушы бағалаулар

 

ҚБ

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыпқа қажетті  сұрақтар

 

 

 

Сабақ ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Оқылым мәтінін оқып шығады.

«Зерделік оқылым» стратегиясы бойынша оқылым мәтінінің оқиға картасын толтырыңдар.

Мәселе Қалыптасқан жағдай Көзқарастар Талқылау сұрақтары
 
Мәселені шешудің жолдары

 

Сенің ұсыныстарың

 

Дескриптор:

  • Мәтіндегі мәселені анықтайды;
  • Мәтіндегі қалыптасқан жағдай;
  • Көзқарастарды анықтайды;
  • Мәтін бойынша талқылау сұрақтарын құрастырады.
  • Мәселені шешудің жолдары;
  • Өз ұсынысын айтады, көзқарасын танытады.

ҚБ

ӘТН.

4-тапсырма. Тақырыпты негізге алып, 5 аралас құрмалас сөйлем құрастырыңдар. Тыныс белгілерінің қойылу себептерін түсіндіріңдер.

Дескриптор:

  • Тақырыпты негізге алады;
  • 5 аралас құрмалас сөйлем құрастырады;
  • Тыныс белгілерінің қойылу себептерін түсіндіреді.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН

Дескриптор:

·       Берілген ғибратты сөздердің мазмұнын ашады;

·       Бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды;

·       Ой қорытындысын шығарады.

ҚБ

Оқылым мәтінін оқып шығады.

«Зерделік оқылым» стратегиясы бойынша оқылым мәтінінің оқиға картасын толтырады.

 

 

 

 

 

Грамматикалық тақырыппен танысады.

 

 

 

 

Грамматикалық тапсырма орындайды. Тақырыпты негізге алады;

5 аралас құрмалас сөйлем құрастырады;

Тыныс белгілерінің қойылу себептерін түсіндіреді.

 

 

 

 

 

 

Қалыптастырушы бағалаулар

ҚБ

 

 

 

 

Қалыптастырушы бағалаулар

 

ҚБ

 

 

 

 

ҚБ

 

9-сынып қазақ тілі
Сабақтың соңы

 

Рефлексиялық эссе

Оқушылар төмендегі сөз оралымдарын қолданып, сабақта туындаған ойларын тұжырымдайды:

  • Ең алдымен, мен былай деп ойладым …..
  • Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық………….
  • Проблеманы шешу үшін, менің ойымша ……қарастыру керек.
  • Бұдан біз………………театрға бару мәдениетін…..
  • Демек, …………….

Қысқасын айтқанда, ……………..деген шешімге келдік.

 

____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ (ә) Мәтіннің баяндау желісін сақтап, аннотация жазыңыз. ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________

  • Оқушыларға жинақы мәтін құрастыру жолдары таныстырылады.

 Мысалы,

Жинақы мәтін құрастыру жолдары:

-Мазмұндық өңдеу:

-Мәтінді мұқият оқу және негізгі, қосымша ақпараттарды анықтау; қосымша ақпараттарды сызып тастау.

-Негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді, сөйлемдерді белгілеу.

-Автор ойын, баяндау желісін сақтай отырып, мәтіндегі негізгі ойды ықшамдау.

Мәтін түпнұсқасының сілтемесін көрсету.

Жинақы мәтін – бастапқы мәтіндегі негізгі идеялар мен ақпараттарды сақтай отырып, мәтін көлемін ықшамдау және өңдеу.

Жинақы мәтін жазуда төмендегі мазмұндық өңдеуді басшылыққа алу керек:

Мәтінді мұқият оқу және негізгі, қосымша ақпараттарды анықтау; қосымша ақпараттарды сызып тастау.

Негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді, сөйлемдерді белгілеу.

Автор ойын, баяндау желісін сақтай отырып, мәтіндегі негізгі ойды ықшамдау.

Мәтін түпнұсқасының сілтемесін көрсету. Мысалы: Автор айтқандай…,менің ойымша …, қорыта айтқанда…. Мәтінде «…..» берілген  т.б.

4-тапсырма. Мәтіндеріңдегі жай сөйлемнің түрлерін ажыратып, талдаңдар.

Дескриптор                                              Білім алушы

  • мәтіннің әр бөлігінен маңызды ақпараттарды іріктейді;

–  мәтін мазмұнын сақтайды;

–  аннотация жазады.

–    жай сөйлемнің түрлерін талдайды.

You May Also Like

Астанада өткен ЕХРО көрмесі, сабақ жоспары

Сөз таптары V, сабақ жоспары

Мәтін түрі және құрылымдық бөліктері, сабақ жоспары

Денсаулық – зор байлық, сабақ жоспары