Ашық сабақ

Пәні: Жаратылыстану

4 сынып

Тақырыбы: «Металдар қандай болады?»

 

Сабақ  тақырыбы: Металдар қандай болады?
Күні: 
Сынып: 4 «А» Қатысқандар саны Қатыспағандар саны
Сабаққа негізделген оқу мақсаты 4.3.4.2 – Қазақстанның негізгі пайдалы қазбалары өндірілетін  кен орындарын картадан көрсету.
Сабақ мақсаттары: Түсті металдардың түрлерімен танысу.
Барлық оқушылар: Табиғат ресурстарының түрі мен көздерін анықтай алады, шығу тегі бойынша жіктей алады. Топырақтың құрамы мен қасиетін атай алады.

Оқушылардың басым бөлігі: Оқушылар Қазақстанда қандайпайдалы қазбалар өндірілетінін біледі, олардың кен орындарын шартты белгілерін қолданып, картадан көрсетеді. Кейбір оқушылар: Ақпарат көзін және жеке өмірлік тәжірибесін қолданып, пайдалы қазбалардың тұрмыста, шаруашылықта қолданысы туралы зерттеу жүргізеді.

Бағалау критерийлері: Түсі металдардың түрлерін ажыратады;

Түсті металдардың таралу аймақтарын анықтайды.

Тілдік мақсаттар Тірек сөздерді қолдана отырып, түсті металдар мен бағалы металдар туралы айтып бере алады.
Пәндік терминология мен тірек сөздер:

Түсті металл, бағалы металл, жеңіл металл.

Құндылықтарды дарыту Оқушыларды өзара құрмет көрсетуге, бір біріне түсіністікпен қарауға тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар математика, әдебиеттік оқу, география, музыка, жаратылыстану
АКТ қолдану дағдылары Таныстырылыммен  жұмыс
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім Қара металл туралы біледі.
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған  жаттығулар Ресурстар
Сабақтың басы

3минут

 

 

 

 

 

 

2минут

 

 

 

 

 

 

 

 

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Ал, балалар бүгінгі сабағымызды ерекше бастайық

Сыныпта қандай түстер көп

– сары

«Сары түс» нені білдіретіндерін айтады.

«Көзімнің қарасы» әнін әндете отырып, қай ақынның өлеңі екенін табу

Абай өлеңдерін оқу 

«Доп лақтыру әдісі»арқылы сұрақтар айдары ойыны. Жетекші сұрақтар арқылы оқушылардан тақырып бойынша  бастапқы білімін анықтау.

–        Қара металл неден алынады?

–        Шойын ше?

–        Темірдің қандай қасиеті бар?

–        Пайдалы қазбалар картасында темір қандай шартты белгімен белгіленген?

–        Әлем бойынша темірге бай мемлекетті атаңдар?

–        Лисаков кен орны қай мемлекетте орналасқан?

ҚБ мұғалімнің ауызша қалыптастырушы бағалауы.

 

Слайд №1

 

 

 

 

 

 

Слайд №2

 

 

 

 

Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмала

ры

Слайд №3,4

Смайликпен бағалау

Сабақтың ортасы

3 минут

 

Топқа бөлу арқылы сабақтың тақырыбын ашу

Топ басшылары қораптағы медальдарды алу арқылы топтарға бөлінеді.

1-топ: «Алтын»

2-топ: «Күміс»

3-топ: «Қола»

4-топ:  «Мыс»

Топ ережесімен таныстыру.

Жеңімпаздарды дұрыс марапаттау үшін не істеу керектігін оқушылардан сұрау. Оқушылар үш металдың айырмашылығын анықтайды. Олардың металдардың қандай тобына жататынын түсінеді. Жетекші сұрақтар:

–        Медальдарды не арқылы ажыратуға болады?

–        Бірінші орынға қандай медаль беріледі? Неге?

–        Күміс пен қоланың қандай айырмашылығы бар?

–        Медальдар неден жасалған? Олардың ұқсастығы бар ма?       (Металдан)

Бүгінгі біздің тақырыбымыз «Метал қандай болады?»

 

Слайд №5

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд №6

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд №7

 

 

 

 

 

Слайд №8

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 минут 

 

 

 

 

 

1- тапсырма. Әшекейлер.

Мақсаты: Металдардың қасиеттерін анықтау.

«Жұмбақ құрастыр» ойыны арқылы топтар әшекей бұйымдар туралы  жұмбақ құрастырады. Ол үшін бірнеше әшекей бұйымдардар топтарға беріледі. Топтар берілген әшекейге қарап жұмбақтарын құрастырады. Құрған жұмбақтарын топтарға жасыру.

Топтар «Бас бармақ» әдісі арқылы бірін – бірі бағалау.

Мұғалімнің түсіндіруі. Оқулықта берілген ақпаратпен таныса отырып, түсті металдардың қайдан алынатынын түсінеді. 

2-тапсырма. Зерттеу жұмысы.

Мақсаты:

Тақырыпқа сай  бірнеше түсті металдарды топтарға тарату. Әр топқа  алтын, күміс , болат болт, алюминий сым, жез сым т.б металдар тарату керек.

Зерттеудің жоспары:

–        Ресурстардың неден жасалғанын анықтау;

–        Магнитті денелерге тигізіп олардың тартылатынын немесе тартылмайтынын бақылау;

Зерттеу жұмысын орындау барысында оқушылар магнитке қара металдардың магнитке тартылатынын, ал түсті металдардың магнитке тартылмайтынын түсінеді.

Саралау: Ынтасы жоғары оқушыға немесе оқушылар тобына неліктен қара металдардың магнитке тартылатынын туралы өз ойларымен бөлісуді ұсыну.

Топтар «Үш шапалақ» әдісі арқылы бірін – бірі бағалау.

Мұғалімнің түсіндіруі.

Топпен жұмыс

Слайд №9,10

 

Слайд №11

Топпен жұмыс

Слайд №12,13

 

 

2 минут Сергіту сәті «Адасқан әріптер» ойыны

Мақсаты: оқушыларды шапшаңдыққа үйрету, ойлау қабілетін, логикалық ойлауын дамыту.

Ережесі: 6 оқушы тақтаға шығады. Әр оқушыға әріптер беріледі. Отырған оқушылар әріптерден сөздер құрап айтады, тақтадағы оқушылар ретпен тұрады.

Сөздер: мектеп, кеме, теп, кет, теке, етке, кетпе 

Слайд №14
10 минут

 

3-тапсырма. «Галереяға саяхат» әдісі.

Әр топқа металдардың суреттері беріледі. Олар: алтын, күміс, мыс, полиметал. Осы металдар туралы мәліметті ватманға түсіріп, басқа топтарға түсіндіреді.

Оқушылар түсінгендерін айтады, топтар бір – бірлерін смайликтер арқылы бағалайды.

Мұғалімнің түсіндіруі.

Топпен жұмыс

Слайд №15

5 минут

 

4-тапсырма. Картамен жұмыс. Әр топқа пайдалы қазбалар картасы беріледі. Топтар алтын, күміс, мыс, полиметалдың шартты белгілерін тауып, оны картаға түсіріп, қорғайды.

«От шашу» әдісі арқылы бірін-бірі бағалау.

Мұғалімнің түсіндіруі.

Топпен жұмыс

Слайд №16,17,18

2 минут 5-тапсырма: Дәптермен жұмыс

27-жұмыс парағы. «Металдар қандай болады?», 29-бет.

Жеке жұмыс

Слайд №19

 

Сабақтың соңы

3 минут

1 минут

 

Қорытындылау.

Оқушыларға қазан, алюминий қасық, алтын, темір шелектердің суреттерін көрсету арқылы олардың өмірде қолданылу туралы айту.

Оқушылардан Сәтбаев Қаныш Имантайұлы туралы сұрау және мәлімет беру.

Слайд №20

Слайд №21

Үйге тапсырма

1минут

36-37-бет оқу, мазмұндау. 30-беттегі 28-жұмыс парағын аяқтау Слайд №22
  Кері байланыс «Жетіс баспалдағы» Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс«Жетістік баспалдағыі» әдісі тапсырмалары  арқылы білдіре

Слайд №23

 

You May Also Like

Наурыз тілектері, сабақ жоспары

Көңіл күй шаттығы, сабақ жоспары

Бұқар жырау, сабақ жоспары

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? сабақ жоспары