6-бөлім: Биотехнология және гендік инженерия келешегі. МЕКТЕП:
КҮНІ: Мұғалім:
СЫНЫП: Қатысқандар : Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: Әлеуметтік көзқарастар қақтығысы
Сабақ қамтитын оқу мақсаттары 9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылап, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе)
Сабақ мақсаты Барлық оқушылар:  эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылайды, біреуіне таңдау жасап, өз ойын жазады;

Көпшілігі:  эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылайды, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазады.

Кейбір оқушылар:   эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылайды, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп, аргументативті эссе жазады.

Бағалау критерийі ·        эссе құрылымы мен даму желісін сақтайды;

·        көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылайды;

·        біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазады.

Ойлау

дағдысының

деңгейі

Жинақтау, бағалау
Құндылықтарға

баулу

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу

(4-құндылық)

Алдыңғы білім Биотехнология туралы білімдерін толықтырады.
 Жоспар:  
Сабақтың кезеңі/ уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал.

  ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ

1-оқылым мәтінін оқып, ондағы ақпараттарды «5-5-1» әдісімен түйіндеңдер. Мәтін мазмұнын ашатын 5 сөйлем алып, оны 5 сөзге қысқартыңдар, соңында 1 кілт сөзді атаңдар.

5 сөйлем_____________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5 сөзге қысқарту______________________________________

____________________________________________________________________________________________________________

1 кілт сөзді атау._______________________________________

__________________________________________________

ӘТН. «Қазына іздеу» әдісі.

5-тапсырма. Оқылым мәтінінен «Қазына іздеу» әдісімен құрмалас сөйлемдерді тауып, қай түріне жататынын анықтаңдар.

Дескриптор:

·       мәтін мазмұнын ашатын 5 сөйлем жазады;

·       оны 5 сөзге қысқартады;

·       соңында 1 кілт сөзді атайды;

·       мәтіннен құрмалас сөйлемдерді анықтайды;

·       құрмалас сөйлемдерді түріне қарай ажыратады.

ҚБ

 ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

2-тапсырма. Оқылым мәтіні негізінде ГМО-ның оң және теріс жақтарын баяндайтын постер дайындап, қорғаңдар.

 

3-тапсырма. Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, ойталқыдағы екі ікірдің біреуіне таңдау жасап, өз ойларыңды дәлелдеп, аргументативті эссе жазыңдар. Сөз саны 80-100 сөз.

Дескриптор
                                    Білім алушы

 

–   оқылым мәтіні негізінде постер дайындайды;

–   эссе құрылымы мен даму желісін сақтайды;

–   көтерілген мәселе бойынша жағдаятты талқылайды;

–   біреуіне таңдау жасайды

–   өз ойын дәлелдеп жазады.

 

ҚБ

 

ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН

«Автор орындығы» . Оқушылар өздерінің жазған эсселерін автор орындығында оқиды.

 

Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.

 

Мәтінді оқып, ондағы ақпараттарды «5-5-1» әдісімен түйіндейді. Мәтін мазмұнын ашатын 5 сөйлем алып, оны 5 сөзге қысқартады, соңында 1 кілт сөзді анықтайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар оқылым мәтінінен «Қазына іздеу» әдісімен құрмалас сөйлемдерді тауып, қай түріне жататынын анықтайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқылым мәтіні негізінде ГМО-ның оң және теріс жақтарын баяндайтын постер дайындайды.

 

Тақырыпқа байланысты эссе жазады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар өздерінің жазған эсселерін автор орындығында оқиды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Смайлик»

 

Өте жақсы Жақсы Орташа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап

9-сынып «Қазақ тілі» оқулығы

 

 

 

 

 

 

Маржан Сәбет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

5 мин

 

 

 

 

Кері байланыс:

Үй тапсырмасы

7-тапсырма

Қосымша мәлімет
Саралау – көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз?

 

Бағалау – оқушылардың не үйренгенін қалай анықтауды жоспарлайсыз?

 

Пәнаралық байланысқа сілтеме

Денсаулық және қауіпсіздік

АКТ сілтемелері

Құндылықтар сілтемесі

 

Жұптар бірі-біріне қолдау көрсетеді. Нәтижені саралау.

 

Оқуды қадағалау

Сұрақ – жауап

Топтық бағалау

 

Георграфия  пәнімен байланыс. Пән мұғалімімен ой бөлістім.

 

Сыныпты топтарға бөлу.

 

АҚТ дағдылары

 

Топпен жұмыс істеу дағдылары. (бір-бірін тыңдау, құрметтеу.)

 

 

Рефлексия

 

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

 

Қорытынды бағалау:

Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

 

2:

 

Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

 

2:

 

Осы сабақтың барысында мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім?

 

 

You May Also Like

Көбейту мен бөлудің байланысы, сабақ жоспары

Көне жазба дәстүрінің жалғасы, сабақ жоспары

Менің отбасым, сабақ жоспары слайд

«Ер Төстік» ертегісі, сабақ жоспары