САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
Сынып: | ||||||
Пәні: | Дүниетану | |||||
Сабақтың тақырыбы: | Көлік.Қала және ауыл көліктері. | |||||
Негізгі түйінді идея: | Көліктердің адам өміріндегі маңызын білу. | |||||
Оқу мақсаты: | Көлік түрлерімен танысу.Қала және ауыл көліктерінің айырмашылығын ашу.
1-сабақ |
|||||
Табыс критерийлері | ||||||
Барлық оқушылар: | Көпшілік оқушылар: | Жекелеген оқушылар: (дарынды) | ||||
а)Жаңа білімді игереді
ә)Сұрақтарға жуап бере алады б)Көліктердің түрлерін біледі
|
а) Мәтін мазмұнын толық меңгереді
ә) Өз ойын еркін жеткізе алады б) Ауыл және қала көліктерін салыстыра алады.
|
а) Меңгерген мәтіндіі талдай алады
ә) Көліктердің пайдасы мен зиянын талдай алады б) Өмірмен байланыстыра алады в)Тың ойларын ортаға салады |
||||
Уақыты | Кезеңдері | Тапсырма | мақсаты | Мұғалім не істейді | Оқушылар не істейді | Ресурстар |
3 мин
|
Ұйымдастыру
|
Шеңбер әдісі.«Жүректен жүрекке»
|
Бір- біріне деген құрметін арттыру | Оқушылардың көңіл-күйін көтереді.Сабақ ты бастайды.
|
Бір-біріне жылы сөздер айтады
|
|
5 мин
|
Топқа бөлу
|
Оқушылардың қолдарына әр түрлі карточкалар тарату,сол арқылы оқушылар өз тобын табады. | Ынтымақтас
тық атмосфера құру
|
Көлік түрлері арқылы топқа бөлінеді.
I топ «Қайық» II топ «Машина» III топ «Ұшақ» IV топ «Пойыз» |
Топқа бөлінеді.Топ ережесін еске түсіреді.
Бағалау формасы айтылады.Түсти машина дөңгелектері. Қызыл дөңгелек-5 Жасыл дөңгелек- 4
|
Суретті карточкалар
|
3 мин | Үй жұмысын тексеру | Ад амдар қайда жұмыс істейді? Өрмекші өрмек әдісі бойынша. | Білімдерін анықтау. | Ойын шартын түсіндіреді. | Оқушылар орындайды, жіптен өрнек құрады. | жіп |
5 мин
|
Ой қозғау
|
Аудиотаспа: «Қала және ауыл көліктері» дыбысын тыңдату | Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту
|
Оқушылардан аудиотаспадан қандай көліктердің дыбысын естігенін сұрау.
|
Естігені туралы ойларын ортаға салады. Сабақтың тақырыбын тауып, мақсатын ашады.
Оқулық ішінен бүгінгі өтетін жаңа тақырыпты тауып алады.
|
АКТ
Кітап
|
15 мин
|
Негізгі бөлім
|
Әр топқа арнайы дайындалған суреттерді сөйлету.
|
Оқытуда кедергілерді жоюға арналған интерактивті тапсырмалар | 4 ашық сұрақ әдісі:
І Қайық тобына: 1) Ауыл көліктерінің түрлері? (арба,трактор,комбайн,ат, қайық,камаз…) . ІІ Машина тобына: 1)Қала көліктерінің түрлері? (Автобус, маркалары әртүрлі машиналар, мотацикл, жүк машиналары..) ІІІ Ұшақ тобына:1)Арнайы Саяхатқа шығу үшін қандай көлік керек (кеме, ұшақ, поезд,) ІV Поезд тобына: 2) Қандай жол ережелері мен белгілерін білесіңдер? Осы тапсырмаларды орындағанда ноутбукты пайдаланып отырған оқушыларды қадағалайды. Мұғалім топ мүшелерінің жауабын қолдайды, мадақтайды.
|
Әр топ ноутбуктегі суреттерді сөйлетеді.
Ойланады,жауап береді. Мәліметті оқулықтағы жаңа тақырыптан алады. Көшбасшы өз тобының мүшелерін бағалайды, түрлі – түсті дөңгелектер береді.
|
Ноутбук
Акт
Түрлі түсті дөңгелектер |
1 мин
|
Сергіту сәті
«Тайо-Тайо»
|
Бейнетаспадан мультфильм үзіндісін көрсету.
|
Денелерін шынықтыру, көңіл -күйлерін көтеру. | Қимыл- қозғалысты көрсетеді, бағыт- бағдар береді. | Көрсетілімді қайталайды.
|
АКТ |
5 мин
|
Дәптермен жұмыс
|
Шығармашылық жұмыс.
«Сандар реті бойынша сызық жүргіз.»
|
Өз бетінше жеке дамуына мүмкіндік беру. | Оқушылардың барлық белсенді қатысуын қадағалайды, мадақтайды, қолдау көрсетеді.
|
Оқушылар белгілі уақыт ішінде тапсырмаларды орындайды: сандар реті бойынша сызық жүргізіп, көліктің суретін салады.
Бояйды, ауыл көліктерін жасыл түске, қала көліктерін көк түске.
|
Дәптер, қарындаштар. |
3 мин
|
Қорытындылау
|
Әңгіме дебат.
Көшбасшылар өз тобына берілген тақырыптардың маңыздылығын қорғау.
|
Сыни тұрғыдан ойлау.
|
Барлық топтың көшбасшысына бір сұрақ қояды (көліктердің адамға тигізетін пайдасы мен зияны қандай?) Мұғалім көшбасшыларының жауаптарын бағалайды.
|
Әр топ көшбасшысы өз ойын ортаға салады. | акт |
3 мин | Үй жұмысы
|
Тақырыпты қайталау, болашақтың көлігі кандай болуы мүмкін?
сурет салу |
Оқушы қабілетін шыңдау.
|
Түсіндіреді. Тақтаға жазады. | Күнделіктеріне жазып алады | Күнделік, қалам. |
2 мин | Рефлек
сия |
Кері байланыс | Оқушылардың сабақ барысы туралы пікірін білу. | Түрлі- түсті стикерлерді таратып беру. | Оқушылар жүк машинасы макетіне стикерлерді жабыстырады.
Сабақ ұнаса жасыл алма, ұнамаса сары алма |
Стикер, машина макеті. |
Сабақтан кейінгі ойланатын сұрақтар: | ||||||
Не сәтті болды?
|
||||||
Не сәтті болмады?
|
||||||
Нені жақсартуға болады?
|
||||||
Мен өз дағдыларымды нені дамыта алдым?
|
||||||
Нені өзгертуге болады?
|