АШЫҚ САБАҚ 

Тақырыбы: Векторлардың коллинеарлығы және компланарлығы. Векторды үш компланар емес вектор бойынша жіктеу. Сфера теңдеуі.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

 

Пән Математика
Күні: 06.04.2021ж
Тобы: ДШБ 20-9 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Векторлардың коллинеарлығы және компланарлығы. Векторды үш компланар емес вектор бойынша жіктеу. Сфера теңдеуі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)  – векторларды қосу және векторды санға көбейтуді орындау;

– кеңістіктегі коллинеар және компланар векторлардың анықтамаларын білу;

Сабақ мақсаттары Барлық Студенттер:

Векторларды қосу мен оның қасиеттерін түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы,тақырыпты дұрыс орындауға дағдыланады.

Студенттердің басым бөлігі:

Векторлардың қосындысы мен айырымының анықтамасын білу, координаталар берілген векторлардың қосындысы мен айырымын табуды, суретте екі вектордың қосындысы мен айырымын геометриялық тұрғыда бейнелеуді білу

Кейбір Студенттер:

Векторларды қосу және оның қасиеттері. Векторларды азайту түсінігімен және қасиеттерімен танысу,вектордың бағытын,ұзындығын түсіну.

Бағалау критерийлері:

 

Дескриптор:

Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;

-Векторларды қосудың «үшбұрыш» және «параллелограмм» ережелерін біледі;

-Координаталары берілген векторларды қосу және азайтуды орындай алады;

-Есептер шығаруда ережелерді қолдана біледі.

Тілдік мақсаттар ·        Негізгі  сөздер  мен  тіркестер: Нүкте, Вектор, Векторлардың қосындысы, Санға көбейту, Кеңістік, Бағыт

Сыныптағы  диалог/жазылым  үшін  пайдалы  тілдік  бірліктер: 

-Студенттер векторларды қосу ережелерін айта алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:үшбұрыш ережесі, параллелограмм ережесі, координаталары бойынша қосу,

-Студенттер векторларды қосудың ережелерін математикалық тілмен талдап бере алады.

Құндылықтарға баулу Ынтымақтастық: жақсы қарым-қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, сындарлы тіл табу, қарым-қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлану сынды қасиеттерді қамтиды. ( топтық, жұптық жұмыстарды, сыныппен жұмыста сыйластық қалыптастыру)
Бастапқы білім Кеңістіктегі векторлар ұғымы. Коллинеар векторлар
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

(2мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(3мин)

 

(7мин)

 

(2мин)

Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, түгелдеу, Студенттердің сабаққа дайындығын тексеру.

Ал, балалар, бүгінгі көңіл күйіміз жақсы болса, сабағымызды бастайық. Біз сыныпты үш топқа бөлеміз. Кеңістіктегі нүктенің алгебралық мағынасын зерттеген француз ғалымы Рене Декарттың координаталар жүйесі бойынша үш бағыттың атауымен үш топты атаймыз.

Студенттерді 3 топқа біріктіру:

1 топ – Абсцисса

2 топ –  Ордината

3 топ – Аппликата

Студенттерді «топ құру» тәсілі бойынша топқа біріктіремін. Мұндағы мақсатым: топтық жұмыс құру арқылы серіктестік  қарым-қатынас  жасауға  ыңғайлы орта құру.

Үй тапсырмасын тексеру: Ол үшін “Төрт сурет бір сөз” тәсілі бойынша суреттегі бейнелердің ортақ мағынасын көрсетеді айтады. Ол-ВЕКТОР.

 

 

 

«Қайталау айнасы» Студенттермен бірге сұрақтар қою арқылы сабақ мақсаттарын айқындау және сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау.

 Бағалау: әр дұрыс жауап үшін 1 балл

 

 

«Ой қозғау» әдісі.  Егер векторлар коллинеар болса, онда p параметрінің мәнін тап.

 

Студенттер өздері тапқан жауапты слайдпен тексереді

«Өрмекші торы» арқылы Студенттер бүгінгі тақырыпты өз беттерінше оқығаны бойынша білгендерін топпен бірігіп айтады. Әр оқушының ұстасаған жібі бойынша балл беріліп отырады.

 

Тақырып бойынша мағлұмат.

Слайдта жаңа тақырыпқа байланысты видеоролик көрсетіледі.

Сертификат

парақшалар

Слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

жіп

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

(5мин)

(13мин)

«Көршіңмен сырлас» тәсілі. Жұптық жұмыс.

Оқулықтан 3.7 және 3.12 есептерді жұптасып шығарады. Әр топтан бір студенттен шығып тақтада орындайды.

 

Бағалау:  дұрыс есеп үшін 1балл

 

«Кім жылдам» Топтық жұмыс. Топ мүшелері берілген есептерді шығарады. Тақтаға стикерлерді жабыстырады

 

Бағалау:  әр дұрыс есеп үшін 1 балл (Жауабы слайд арқылы тексеріледі)

 

 

 

 

 

Слайд

 

 

 

 

 

 

стикерлер

 

 

Сабақтың соңы

(4мин)

(4мин)

 Жеке жұмыс. “Сергіту сәті” Сөздер жәшігі  әдісі.  Студенттер бүгінгі өтілген сабақ бойынша қолданылған терминдер мен сөздерді слайдта көрсетілген сөздер жәшігінен табады

Бағалау: әр дұрыс табылған сөзге 1 балл

Кері байланыс

Бағалау

Бағалау парағы

 

 

Үйге №3.13 есеп

 

Бағалау парақшасы

Саралау –Студенттерға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары Студенттерға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – Студенттердың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Сараптау ұжымдық, жеке, жұптық жұмыс кезінде жүргізеге асатын болады. Қабілеті жоғары Студенттер басқа Студенттерға көмектеседі. Материалды меңгеру деңгейін тексеру үшін Студенттер жеке, жұптық, топтық жұмыстар орындайды, Жұмыстар өзін-өзі бағалау, өзара бағалау және мұғалімнің бағалауы арқылы жүзеге асырылатын болады. Сабақ басында Студенттерға жұмыс тәртібі мен қауіпсіздік техникасы таныстырылады.
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Студенттердың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

 

You May Also Like

Қазақ күресі, сабақ жоспары

How to use the energy and to find ways of using the energy

Су тіршілік көзі, сабақ жоспары

Жай сөйлем, эссе жазу, сабақ жоспары