ПӘН: ҚАЗАҚ ТІЛІ

Бөлім: Еңбек нарығы және сұраныс.  Шешендік сөздер.

МЕКТЕП
КҮНІ:   Мұғалім:
СЫНЫП: 11 Қатысқандар : Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: Еңбек нарығы және оның әлеуметтік мәселелері.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 11.2.1.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдістерді анықтау;

11.4.5.1 мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.

Сабақ мақсаты Барлық оқушылар:  әртүрлі графиктік мәтіндердегі мәліметтерді салыстыру, мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу;

Көпшілігі:  әртүрлі графиктік мәтіндердегі мәліметтерді салыстырып, негізгі үрдістерді анықтау, мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу;

Кейбір оқушылар:   әртүрлі графиктік мәтіндердегі мәліметтерді салыстырып, негізгі үрдістерді анықтау, мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.

Бағалау критерийі
  • әртүрлі графиктік мәтіндердегі мәліметтерді салыстырады;
  • негізгі үрдістерді анықтайды;
  • мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана біледі.
Ойлау

дағдысының

деңгейі

Қолдану, талдау.
Құндылықтарға

баулу

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу

(4-құндылық)

Алдыңғы білім Еңбек-адамның тіршілік әрекетінің негізі туралы біледі.
 Жоспар:
Сабақтың кезеңі/ уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал.

  ОҚЫЛЫМ АЛДЫ.

–        Балалар, мына берілген Абайдың даналық сөздерімен танысыңдар. Даналық сөздердің мазмұнын ашып түсіндіріңдер.

• Ақырын жүріп анық бас, еңбегің кетпес далаға.

• Еңбек – қуаныш, жалқаулық – айырылмас азап.

• Адал еңбекпен мал іздемек – арлы адамның ісі.

–        Еңбек нарығы дегенді қалай түсінесіңдер? Ойларыңды ортаға салыңдар.

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

  ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

Мәтінді мұқият оқыңыз. Ғылыми еңбектегі деректерді «Инсерт» әдісі арқылы талдаңдар. Сызбадағы мәліметтерді талдап, негізгі үрдістерді анықтаңдар.

Дескриптор:

·       Бұрыннан білетін ақпаратты жазады;

·       Жаңа ақпаратты жазады;

·       Ойлағанына қайшы келетін мәліметті анықтайды;

·       Білгісі келетінсұрағын қояды.

·       Әр оқушының сұрағын талқылайды.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

7-тапсырма. Оқылым мәтінінен бірнеше мысал алып, тыныс белгілерінің қойылу себебін түсіндіріңдер.

Дескриптор:

  1. Мәтіннен мысалдарды жазады;
  2. Сөйлемдердегі тыныс белгілерді анықтайды;
  3. Тыныс белгілердің қойылу себебін түсіндіреді.

ҚБ

Бекіту тапсырмасы. 6-тапсырма. Болашақта ірі кәсіпкер болсаңдар, еңбек нарығына қандай үлес қосар едіңдер? Қажетті ақпараттарды қолданып, өз ойларыңды тірек-сызба түрінде жазыңдар.

Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары аударылады.

 

Оқушылар берілген берілген даналық сөздің мазмұнын ашады, бүгінгі сабақпен байланысын анықтайды.

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

 

 

Мәтінді мұқият оқыңыз. Ғылыми еңбектегі деректерді «Инсерт» әдісі арқылы талдаңдар. Сызбадағы мәліметтерді талдап, негізгі үрдістерді анықтаңдар.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқылым мәтінінен бірнеше мысал алып, тыныс белгілерінің қойылу себебін түсіндіріңдер.

 

Болашақта ірі кәсіпкер болсаңдар, еңбек нарығына қандай үлес қосар едіңдер? Қажетті ақпараттарды қолданып, өз ойларыңды тірек-сызба түрінде жазыңдар.

 

 

 

 

«Смайлик»

 

Өте жақсы Жақсы Орташа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Смайлик»

 

Өте жақсы Жақсы Орташа

 

 

 

«Смайлик»

 

Өте жақсы Жақсы Орташа

 

 

 

 

 

11-сынып «Қазақ тілі» оқулығы

 

 

 

 

 

 

 

 

(Абай құнанбайұлы)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Т.Какижанова мен Г.Искакованың

«Еңбек нарығы дегеніміз не?»

мақаласынан)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

5 мин

 

 

 

 

Кері байланыс:

Үй тапсырмасы

6-тапсырма

Қосымша мәлімет
Саралау – көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз?

 

Бағалау – оқушылардың не үйренгенін қалай анықтауды жоспарлайсыз?

 

Пәнаралық байланысқа сілтеме

Денсаулық және қауіпсіздік

АКТ сілтемелері

Құндылықтар сілтемесі

 

Жұптар бірі-біріне қолдау көрсетеді. Нәтижені саралау.

 

Оқуды қадағалау

Сұрақ – жауап

Топтық бағалау

 

Георграфия  пәнімен байланыс. Пән мұғалімімен ой бөлістім.

 

Сыныпты топтарға бөлу.

 

АҚТ дағдылары

 

Топпен жұмыс істеу дағдылары. (бір-бірін тыңдау, құрметтеу.)

 

 

Рефлексия

 

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

 

Қорытынды бағалау:

Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

 

2:

 

Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

 

2:

 

Осы сабақтың барысында мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім?

 

 

You May Also Like

Қоршаған орта және энергия ресурстары, сабақ жоспары

Қызметке тұру, сабақ жоспары

Рухани адамгершілік құндылықтар, сабақ жоспары

Су – тіршілік көзі, сабақ жоспары