Қысқа мерзімді  жоспар

Мектебі:
Пәні: Дүниетану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

 

Менің  мектебім
Күні: Мұғалімі:

 

Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сынып 2 –сынып
 

Сабақтың тақырыбы:

 

 

Біздің  мектеп

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)  

2.1.2.2. Мектеп қауымдастығының құрылымын және мүшелерінің қызметтерін  анықтау.

 

Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Мектеп қауымдастығының құрылымын және мүшелерінің қызметтерін  атайды

 

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мектепте кімдер жұмыс істейтінін және олардың қызметі туралы біледі;

Кейбір оқушылар орындай алады:  спортзал, кітапхана, асхана, дәрігер бөлмесінің орналасу сызбасын сызады, олар туралы әңгімелейді.

Бағалау критерийлері ·         Мектеп қауымдастығының құрылымын  атайды

·         Мектеп  мүшелерінің қызметтерін  анықтайды.

Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Мектеп қоғамдастығы, мамандықтар, ұстаз, мектеп директоры, директордың орынбасары, оқушы, дәрігер, аспазшы.

 

Диалогқа, жазылымға қажетті тіркестер:

 

-Мектеп қоғамдастығы деген не?

Құндылықтарды дарыту   Мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастық
Пәнаралық байланыс Қазақ  тілі 2.2.5.1 ( берілген тақырып бойынша қажетті сөздіктермен жұмыс жасау)
АКТ қолдану дағдысы

(сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

Бейнежазба көрсету арқылы оқушылардың аудиовизуалдық есте сақтау дағдысын қалыптастыру
Бастапқы білім Мектебі туралы біледі. Сыныптас достарын таниды.
Сабақ барысы  
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

2 минут

3минут

Психологиялық  дайындық

 

«Үлкен жүрек»

Оқушыларды шеңберге тұрғызамын. Үлкен жүректі алып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілеп,келесі оқушыға беремін.

Осылайша бүкіл шеңбердегі оқушылар бір-біріне жүректі беріп, тілектерін айтып шығады.

 

 

Мектептегі функционалдық бөлмелердің суреттері арқылы оқушыларды топтарға біріктіремін.

 

1-топ:  «Кітапхана»

2-топ:  «Дәрігер бөлмесі»

3-топ «Асхана»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

5 минут

Айтылым

Оқылым

8 минут

Жазылым,тыңдалым, айтылым, оқылым

Сергіту  сәті

2 минут

8  минут

Тыңдалым, айтылым

Жазылым,оқылым

5 минут

 

(Ұ). 1-тапсырма «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша оқулықта берілген суреттер бойынша талқылау.

Суреттен мектептің суретін тауып, неліктен ол суретті таңдағанын айтып бер.

Дескриптор:

-мектеп суретін анықтайды

– өз  таңдауын  түсіндіреді

 

ҚБ  «Мадақтау » кері байланыс беру арқылы

 

(МК)  «Мектеп» сөзі араб тілінен алынған, «жазу жазатын орын» деген ұғымды білдіреді. .

Мектеп-жарық әрі кең бөлмелері бар, оқушылардың білім алатын оқу орны.Біз сондай мектептерге шолу жасап көрейік.

Оқулықта берілген мәтінді оқушыларға оқытып, түсіндіремін.

 

 2-тапсырма

(Жұптық.ж) «Кластер» стратегиясы Оқушылар жұпта  өздері білетін мектеп қызметкерлерінің тізімін кластерге жазу. Кімде қанша жазылғанын анықтау. Ең көп қызметкерлер жазылған жұптың жұмысы тыңдалады.

 

Дескриптор:

-өздері білетін мектеп қызметкерлерінің тізімін жазады.

ҚБ:  « Отшашу» әдісі арқылы

Сергіту сәті

«Спортзалдағы  айна» ойыны

Мақсат: спортзалда  оқушылар не  істейтінін  жаңғыртып алу. Оқушылардың ішінен  тақтаға  шығарып, түрлі  дене  қимылдарын  жасату. Ал қалған  оқушылар  айнаға  қарап  тұрып, сол  қимылдарын  қайталайды

3-тапсырма(Ұ) «Бұл кім?» әдісі бейнежазба арқылы жұмыс жасау

Алдын ала мектеп директоры, кітапхана, дәрігер, күзетші, аспазшыны жұмыс  орнындағы жұмыс барысынан үнсіз бейнежазба жазып дайындаймын.

Интербелсенді тақтадан көрсетілген бейнежазбаны көрсетемін.

Тапсырма: бейнежазбадағы қандай қызметкер екенін анықтап,  оның атқаратын қызметі туралы әңгімелейді.

Дескриптор:

– қандай қызметкер екенін анықтайды

-атқаратын қызметі туралы әңгімелейді. 

ҚБ: «Басбармақ» әдісі арқылы

4-тапсырма «Сәйкестендіру тесті» әдісі бойынша

Әр топқа берілген конверттің ішіне  карточкалар салу:спортзал, кітапхана, асхана, дәрігерлер.

Плакатқа берілген мектеп қызметкерлерінің бөлмесінің суреттері бейнеленген.Сөздерді қызмет бөлмесіне қарай сәйкестендір.

1-топ:  «Кітапхана» кітапхана бөлмесін сәйкестендір.

2-топ:  «Дәрігер бөлмесі» дәрігер бөлмесін сәйкестендір.

3-топ   «Асхана» асхана, спортзал бөлмесін сәйкестендір.

бөлмесін сәйкестендір

Дескриптор:

-Сөздерді қызмет бөлмесімен сәйкестендіреді.

ҚБ: топтар бір-бірін көңіл күй смайликтері арқылы бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық 26-бет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Сабақтың соңы.

5  мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

Аяқталуы

2 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері  байланыс «Фуршет» әдісі арқылы оқушылар жұпта өз арманы жайлы ой бөліседі.

-Мектептен қандай білім алып, тағы нені үйренгің келеді?

Кері  байланыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стикерлер

Саралау-оқушыларға  қалай  көбірек  қолдау  көрсетуді  қалай жоспарлайсыз?

«Дереккөздер» тәсілі бойынша қабілетті оқушылардың күрделі дереккөздермен жұмыс жасай алуы «Сәйкестендір» әдісі арқылы берілген тапсырмада

көрініс табады.

2-тапсырма

 «Кластер» стратегиясы

Саралаудың тапсырма тәсілі арқылы кейбір оқушыларға түрлі кестемен жұмыс жасауына қолдау беремін

Бағалау:  -Оқушылардың  үйренгенін  тексеруді  қалай жоспарлайсыз?

Сабақ барысында  қалыптастырушы бағалау жүргізіп отырамын.

Мадақтау, басбармақ, отшашу  және    смайликтерді  пайдаланамын.

«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы оқушылардың бүгінгі тақырыпта қалай меңгергендері туралы бағалаймын.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.

Топтық жұмыста, қаламмен жұмыс жасауда,сергіту сәтінде дене қимылдарын жасау барысында қауіпсіздік ережелерін сақтауды ескертемін.

 

Сабақ бойынша рефлексия:

Сабақтың   мақсаты  мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін   оқушылар   не үйренді?

Сабақ   қалай   өтті?

Қандай кедергілер болды?

Не   сәтті  өтті? Жоспарланған саралау жақсы  іске  асты  ма?

( тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?

 

 

 

 

 

Жалпы баға:

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

     1.

     2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

1.       

     2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін  білдім?

 1.

    2.

 

You May Also Like

Жалаң және жайылма сөйлем, сабақ жоспары

Кітапхана мен кітап маңызы, сабақ жоспары

Димаш Құдайбергенов – «әлем жаңалығы», сабақ жоспары

Әлем жайлы әңгіме оқимын, сабақ жоспары