Эссе

Уильям Ригли – Америка Құрама Штаттарындағы сағыз нарығындағы көшбасшылардың бірі болған компания.Оның әкесі сабын жасаған шағын өнеркәсіпші және кәсіпкер еді. Сонымен қатар Уильям Ригли жастайынан әкесіне Филадельфия көшелерінде тауарлар сатумен айналысып, бизнесте көмектеседі. Ол біртін келе тәжірибе жинап өзінің бизнесін ашпақшы болады.Соныиен қатар сату рыногын кеңейту мақсатында тікелей сату өнерін игеріп, көрші қалаларға яғни Филадельфияға вагон айдап келеді.Кәсіпкер ретінде тәуелсіз мансаптың басталуы 1891 жылдың көктемінен бастап бола бастады.30 жылдан аз уақыттар ішінде Уильям Ригли Филадельфиядан Чикагоға көшіп келді. Оның капиталы 32 долларды құрайды. Ол атасы шығарған Wrigley Scoring сабын сату үшін сол компанияны құрды. Сатуды ынталандыру үшін ол клиенттерге сыйлық ретінде түрлі тауарларды, соның ішінде қопсытқышты ұсынды.Ынталандырушы өнім сабынға қарағанда үлкен сұранысқа ие екенін ескере отырып, қопсытқыш сатуға көшті.1892жылы Уильям Вригли, қопсытқыш ұн сатып алған әр сатып алушы сыйлық ретінде екі қап сағыз ұсынады. Оның айтуынша, сағыз американдықтар арасында танымал, бірақ бұл сала әлі өнеркәсіптік деңгейде дамымаған – шамамен онға жуық орта компания сағыз өндірумен айналысады. Уильям Вригли өз бизнесін сағыз өндірісіне бағыттайды. Lotta және Vassar деген атпен шыққан алғашқы шайырлар тұтынушыларды қызықтырады. 1893 жылы нарыққа әйгілі Juicy Fruit брендтері келді, ал сәл кейінірек, Wrigley’s Spearmint.Өзінің алғашқы жылдарында Вригли брендтердің ауыр маркетингтік күресінде өмір сүруге тырысып, басқа да танымал өндірушілердің қатарында болды. Компания бірнеше рет құлап кету қаупі бар. Уильям Ригли қатты жұмыс істеуге мәжбүр болды. Өз компаниясының тауарларын жеке өзі сата отырып, ол клиенттердің қажеттіліктерін мұқият зерттеп, соның негізінде креативті идеялар пайда болды. Сонымен бірге тауарларды сатып алуға негізгі ынталандыру «сатып алуға сыйлық» алу болды. Ол үшін Вригли тіпті тапсырыс берушілерге таңдау жасауға көмектесетін түрлі ұсыныстардың тізімімен (шамдардан қырыну пышақтарына дейін) арнайы каталог шығарды. Уильям Ригли тауарлардың жекелеген түрлерін жылжытуда жарнаманы белсенді қолдана бастаған алғашқы адамдардың бірі. Газеттер, журналдар, плакаттар, көше жарнамалары қолданылды. ХХ ғасырдың 30-жылдарының басында Уильям Ригли тағы бір маркетингтік қадам жасады: олар сағыздың орамына кірістіре бастады. Бұл күлкілі кітап кейіпкерлері, бейсбол чемпиондары және экзотикалық жануарлар бейнеленген ашық түсті суреттер. Есептеу бірінші кезекте аз аудитория үшін болды және ол ақы төледі: балалар бірден жаңа жинақтарды алу үшін сағыз сатып ала бастады, олар бірден жинау мен алмастыру тақырыбына айналды.Агрессивті жарнаманың арқасында Wrigley бренді кең танымал бола бастады және компания тез дамып келеді. Ригли Құрама

Штаттардан тыс жерлерде зауыттар ашады: Канадада 1910 ж және Ұлыбританияда 1927ж. 1919 жылы Уильям Вриглиді ашық компанияға айналдырды. Ал 1923 жылы ол алғаш рет Нью-Йорк қор биржасының тізіміне енді. . Осы уақытқа дейін компанияның ұраны оның құрылтайшысының сөзі: «Тіпті сағыз сияқты кішкентай өнім де мінсіз сапаға ие болуы керек». Уильям Ригли Калифорния жағалауынан Тынық мұхитында орналасқан Санта-Каталина аралының даму тарихында үлкен рөл атқарды. 1919 жылы ол Санта-Каталина арал компаниясының бақылау акциясын сатып алды, оған арал да кірді . Сатып алудан бұрын ол әйелі мен баласымен бірге аралға барып, бірден ғашық болды. Уильям Ригли аралды өмір сүруге және демалуға ыңғайлы орынға айналдыру үшін көп жұмыс жасады: казино 1929 ж. Және Калифорния қалаларына сапарға шыққан кемелерді қабылдауға арналған порт салынды, абаттандыру жасанды, көптеген инфрақұрылым нысандары салынды. 1927 жылы Санта-Каталинаның ішектеріне бай сазды және кварцты өндіретін карьерлер жасалды. Осы пайдалы қазбаларды өндіру және олардан құрылыс материалдарын шығару үшін құрылған компания жергілікті тұрғындарға жұмыс беріп, Вриглиге аралдағы жеке құрылыс жобаларын жүзеге асыру үшін құрылыс материалдарымен қамтамасыз етті. Сонымен қатар, Уильям Риглиганың сіңірген еңбегі Санта Каталинаны қорғау жобалары болды.

Қорытындылай келе тіпті сағыз сияқты кішкентай өнім де мінсіз сапаға ие болуы керек деген ұранмен Уильям Ригли алдына мақсат қойып мақсатына жете білді.Әр адам өз алдына армандай біледі бірақ мақсат қойып.Мақсатқа жете білу керек.Ия бір заттан екінші затты ойлап табу оңай емес қанша уақыт қанша еңбек қажет.Бұл өмірде әр адам бір жаңалық аша білу керек.

You May Also Like

Ұмыт болған дәстүр эссе

Ұмыт болған дәстүр Қазақ халқы ежелден еркін кең байтақ жерде қоныс тепкен,…

30 years of independence of the republic of Kazakhstan, essay

30 YEARS OF INDEPENDENCE OF THE REPUBLIC OF KAZAKHSTAN «Patriotism consists not…

«Спорт – денсаулық кепілі» деп неге айтады? эссе

 «Спорт – денсаулық кепілі» деп неге айтады?  Спорттың пайдасы көп. Спортпен шыныққан…

Ұлт болашағы- білімді ұрпақ қолында, эссе

Ұлт болашағы- білімді ұрпақ қолында «Еңсесін енді көтеріп келе жатқан біздің еліміз…