ПӘН: ҚАЗАҚ ТІЛІ

Бөлім: Табиғат және экология.

МЕКТЕП
КҮНІ:   Мұғалім:
СЫНЫП: 11 Қатысқандар : Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: Табиғат—тіршілік көзі.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 11.1.1.1 – мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу;

11.4.4.1 мәтін нормаларын сақтап жазу (мәтін құрылымы, абзац, мәтін бөліктері, тақырып)

Сабақ мақсаты Барлық оқушылар:  мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, әдеби тіл нормаларын білу;

Көпшілігі:  мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу, мәтін нормаларын сақтап жазу;

Кейбір оқушылар:   мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу, мәтін нормаларын сақтап жазу.

Бағалау критерийі
  • мәтін үзінділері бойынша болжам жасайды;
  • тиісті ақпаратты анықтай біледі;
  • мәтін нормаларын сақтап жазады.
Ойлау

дағдысының

деңгейі

Білу, түсіну.
Құндылықтарға

баулу

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу

(4-құндылық)

Алдыңғы білім Табиғат және экология туралы білімдерін толықтырады.
 Жоспар:
Сабақтың кезеңі/ уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы

2 мин

 

 

5 мин

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал.

  ТЫҢДАЛЫМ  АЛДЫ. Суреттерге қарап, тақырыпқа болжам жасаңдар.

 – Табиғат ресурстары дегеніміз не? Сызбаға байланысты өз пікірлеріңді білдіріңдер.

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді. Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

  ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

Мәтін бөліктерін тыңдап, әрі қарай қандай мәселе қозғалатынына өз болжамыңызды білдіріңіз.

1-бөлік

Табиғат — тіршілік көзі. Оның әрбір әсері адам өмірінде үлкен роль атқарады. Аяулы табиғатсыз осы ғаламда өмір сүру, тіршілік ету мүмкін емес.

Сұрақ: Автор неге табиғатты жоғары бағалайды?

2-бөлік

Жыл мезгілдерінің өзгеруі де, табиғатты одан әрі әсерлейді. Әр жыл мезгілі әр қилы. Төрт жыл мезгілі бізге төрт түрлі ғажайып күйін сыйлайды. Таудан сарқырап аққан өзеннің айналасында өксіген оттай жанған жануарларды көрудің өзі керемет көрініс емес пе?! Бау-бақшада өскен жеміс-жидектердің иісі мұрын жарады. Жайқалып өскен түрлі гүлдер көзге өз кереметтігін сыйға тартады. Аспаннан күннің көзі түскенде, жердің жүзі қуана қыбырлайды. Көлдер қойнын ашса, қаңқылдап оған құстар қонар.

Сұрақ: Осындай байлығымызды қорғау үшін не істеуіміз қажет?

2-бөлік

Біздің әрбір басқан қадамымыз, әрбір істеген ісіміз табиғатқа байланысты болғандықтан, оның біздің өмірімізде ерекше орын алуы сөзсіз. Бірақ, адамзаттың кейбір істері табиғатқа кері әсер етуде. Оның кері әсері біздің денсаулығымызға да зиян келтіреді.

Табиғатты қорғау- табиғатты аялау әр адамның міндеті. Үлкен- кіші әрдайым оны таза ұстап, құрмет тұту қажет. Оның бізге қаншалықты қажет екені баршамызға мәлім.

 

Дескриптор:

·       тақырып бойынша өз болжамын білдіреді;

·       болжамын суреттермен байланыстырады;

·       мәтін бөліктерін тыңдап, көтерілетін мәселені болжайды;

ҚБ

ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН

5-тапсырма. Көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, табиғат тақырыбында «әдемі» сөзімен өлең құрастырыңдар. Жұптарыңның өлеңіне сын айтып, өнер тарапынан шыққан нәрсенің мақсатқа сәйкес келген-келмегенін көрсетіңдер.

———————————–әдемі,

———————————–әдемі.

———————————–әдемі,

———————————–әдемі.

Дескриптор:

  1. Көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданады;
  2. табиғат тақырыбында «әдемі» сөзімен өлең құрастырады;
  3. тақырыпты қорытындылайды.

ҚБ

Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары аударылады.

 

Оқушылар суреттерге қарап, тақырыпқа болжам жасайды.

 

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

Мәтін бөліктерін тыңдап, әрі қарай қандай мәселе қозғалатынына өз болжамыңызды білдіріңіз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырып бойынша өз болжамын білдіреді;

болжамын суреттермен байланыстырады;

мәтін бөліктерін тыңдап, көтерілетін мәселені болжайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Грамматикалық тақырыпты меңгереді.

 

 

 

 

 

 

Көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, табиғат тақырыбында «әдемі» сөзімен өлең құрастырыңдар. Жұптарыңның өлеңіне сын айтып, өнер тарапынан шыққан нәрсенің мақсатқа сәйкес келген-келмегенін көрсетіңдер.

 

 

 

 

«Смайлик»

 

Өте жақсы Жақсы Орташа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қалыптастырушы бағалау

«Нысана»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қалыптастырушы бағалау

«Нысана»

 

 

11-сынып «Қазақ тілі» оқулығы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://massaget.kz/blogs/oy_tolgaular/19114/

 

Рефлексия

5 мин

 

 

 

 

Кері байланыс:

Үй тапсырмасы

7-тапсырма

Қосымша мәлімет
Саралау – көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз?

 

Бағалау – оқушылардың не үйренгенін қалай анықтауды жоспарлайсыз?

 

Пәнаралық байланысқа сілтеме

Денсаулық және қауіпсіздік

АКТ сілтемелері

Құндылықтар сілтемесі

 

Жұптар бірі-біріне қолдау көрсетеді. Нәтижені саралау.

 

Оқуды қадағалау

Сұрақ – жауап

Топтық бағалау

 

Георграфия  пәнімен байланыс. Пән мұғалімімен ой бөлістім.

 

Сыныпты топтарға бөлу.

 

АҚТ дағдылары

 

Топпен жұмыс істеу дағдылары. (бір-бірін тыңдау, құрметтеу.)

 

 

Рефлексия

 

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

 

Қорытынды бағалау:

Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

 

Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

 

2:

 

Осы сабақтың барысында мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім?

 

 

You May Also Like

Индустрияландыру: ұлттық өндіріс. Сөз мәдениеті, сабақ жоспары

Боксшы Бақтияр, сабақ жоспары

Аспан өрнектері, сабақ жоспары

Атақты саяхатшылар, сабақ жоспары