Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал
-Көңіл күйіңіз қалай?
-Керемет!
-Сабаққа дайындықтарың қалай?
-Тамаша!
-Ендеше сабақты бастаймыз
Миға шабуыл
- “ Жедел жауап”әдісі
-Етістік дегеніміз не?
-Етістік тұлғасына қарай неше түрге бөлінеді?
-Негізгі етістік дегеніміз не?
-Туынды етістік дегеніміз не?
Туынды етістік дегеніміз не?
Қорқақ және мақтаншақ
Қорқау және жыртқыш
Қу және өтірікші
Сабақтың тақырыбы: Сын есім
- Сабақтың мақсаты: Бүгінгі сабақта сын есім туралы алдыңғы сыныпта алған біліміңді пысықтайсың.
Ереже
Заттың түрін, түсін, сапасын білдіретін сөздерді сын есім деп атаймыз. Олар : қандай? қай? деген сұрақтарға жауап береді.
Оқулықпен жұмыс
- 45-жаттығу, 61-бет
- Мәтінді оқы.
- Сұрақтарға жауап беріп, сын есімдерді тап.
Дескриптор:
Мәтінді оқиды;
Сұрақтарға жауап береді;
Сын есімдерді табады.
Тапсырманы орындау барысында дескрипторға назар аудар.
Сауатты, көркем жаз.
Сергіту сәті. “Ұл-қызға тілек”
Жібектің көзіндейсің,Төлегеннің өзіндейсің,
Батыр мен даналардың ұрпағысың.
Әулеттің көрігі бол, әдепті ұл-қызы бол,
Әке мен ананың ақ гүлі бол.
2 – тапсырма
46-жаттығу, 62-бет
1.Мәтінді көркем жазып, сын есімдерді тауып астын сыз.
Дескриптор:
Мәтінді көркем жазады.
Сын есімдерді тауып астын сызады.
Тапсырманы орындау барысында дескрипторға назар аудар. Сауатты, көркем жаз.
3 – тапсырма
Ойнайық та ойлайық !
1.Бірнеше сөздердерге сұрақ қою,
қай сөз табы екенін айту.
Жинады, биік, бидай, ұшты, Атырау, гүрілдеді, миллион, оқушы, жүгірме, талапты, айна, т.б
Дескриптор:
Сөздерге сұрақ қойып, сөз таптарын ажырата біледі.
Топпен жұмыс
1 топ. Алма
2 топ. Қияр
3 топ. Лимон
Сипаттау мәтінін жаз!
Жаңа сабақты бекіту
4 – тапсырма
Дескриптор:
Семантикалық картаны дұрыс толтырады;
Зат есімді табады;
Етістікті табады;
Сын есімді табады.
- Семантикалық картаны толтырып, сөз таптарын тап.
Мысал | Зат есім | Етістік | Сын есім |
Күн | |||
Таза | |||
Отыр | |||
Адам | |||
Тәтті | |||
Биледі | |||
Дәрігер | |||
Үрді | |||
Ақылды |
Үйге тапсырма
47-жаттығу.
Мәтінді оқы.
Ат қой.
Кері байланыс
- Мен…
- – Сын есімдер туралы білімімді пысықтадым.