атематика 11-сабақ

Бөлім: Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту. Жүздіктер. Есептер
Мұғалімнің  аты-жөні
Күні: 24.11.2021ж.
Сынып: 2 «А» Қатысушылар саны:4 Қатыспағандар саны:0
Сабақтың тақырыбы 15+28; 43 – 15 түріндегі екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмі./ Мектептегі спорт алаңы.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 2.1.2.8. екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмін қолдану арқылы есептеу.
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмдерін қолдана алады.

Көптеген оқушылар: екі таңбалы сандарды баған түрінде қосу жəне азайту тәсілін түсіндіре алады.

Кейбір оқушылар: өрнектердің мәнін есептемей салыстыра алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт Педагогтің  әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы

10 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру   ширату жаттығулары арқылы жүреді.

«Миға шабуыл» әдісі. Логикалық сұрақтар мен есептер.

1.   Бес  түйе,  бес  жылқы.

Бір  сиыр,  бір ешкі

Бір қоян ,  бір   түлкі,

Болды сонда нешеуі? (14)

2.Менің ақшама осы ақшамның жартысын қосса, 150 теңге болар еді. Менде қанша ақша болған?
3.Отбасында төрт бала бар: қыздар қанша болса, ұлдар да сонша.Отбасында қыздар қанша, ұлдар қанша?
4.Әсет Сәбитпен шахмат ойнап 2 рет жеңді, ал Сәбит Әсетті 3 рет жеңді. Тағы бір ойында олар тепе-тең түсті. Балалар неше рет шахмат ойнаған?
5.Футбол ойнағанда бөтен қақпаға Еркебұлан 7 доп соқты.

Ойын 10:6 есебімен аяқталса, онда Еркебұлан ойнаған команда жеңді ме, жеңілді ме?

Бүгінгі сабағымыз спортпен байланысты болады. Қысқы универсиада туралы  не білесіңдер?

Бүгінгі сабақта әрбір тапсырманы дұрыс орындасаң , өзіңе бір балл жинап ,алған балдарыңды бағалау парағына қойып отырасыңдар. Сабақ соңында қорытындысын шығарамыз және бағалаймыз.(Жоғарғы балл 10)

Оқу материалын жариялау

-Алгоритм деген не? (әрекеттің орындалу қадамы)

-Ендеше бүгінгі сабағымызда екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмін қолдануға тапсырмалар орындаймыз.

 

Ширату жаттығуларын жасайды.

Армысың, ару Күн!

Армысың, жақсы дос!

Бос өтпей әрбір күн

Білімге білім қос.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырмаларды ауызша есептейді.

Сұрақтарға жауап береді.

Тақырыпты ашады. (Қосу және азайту алгоритмі)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ Ауызша мадақтау және қалыптастырушы бағалау(Әр жауапқа 1 балл)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интернет

ресурс

Сабақтың ортасы

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13 мин

(Ұ) 1- тапсырма «Кім жылдам?»  әдісі арқылы  жүзеге асады.

-Балалар, сабақтың тақырыбын  анықтау  үшін  суретте бейнеленген спорт ойындарының түрлерінің атауын және әр суреттің астыңдағы қосу мен азайту амалдарын ауызша орындауымыз қажет.

100-76=24 (коньки)

79+11=90 (скейтборд)

68-36=32 (хоккей)

46+54=100 (футбол)

52+28=80 (велосипед тебу)

90кг-69кг=21кг (баскетбол)

50см-19см=31см (шаңғы)

25см+13см=38см (теннис)

80см-37см=43см (турникке тартылу, қазақша белтемірге тартылу)

Ынталандыру: Тамаша! Жарайсың! Жақсы!

2. Тапсырмаға берілген жазу мен суретке қара.Бүгінгі сабақтың мақсатын қой.Есептеуді түсіндір.  15+28, 43-15 сандарын қосу, азайтуды баған түрінде есептеу жолдарын көрсете отырып, алгоритмін түсіндіремін.

Сергіту сәті «Жаяу» әуенімен жаттығу жасайды.

3. Баған түрінде жазып, есепте. «Есептеп көр» әдісі.

36+28   95-18   34+58   37+18  54+28  100-37   92-55  78+17    78-49 

 4- тапсырма «Есепті шығар» әдісі арқылы  жүзеге асады.

А) Есепті шығар.

Ер адам-35

Әйел-25             100 адам

Балалар -?

Ә) Қайың-32

Үйеңкі-40             96 ағаш

Терек -?

б) Әкелгені-36ш, 24 қ

Отырғызылғаны-12 ағаш

Отырғызылмағаны -? ағаш

Дескриптор:

Қарапайым есепті шығарады.

• Есептің шешуін өрнек түрінде жазып көрсетеді.

–          есептегі тірек сөздерді дұрыс таңдап жазады;  есептің сұрағын көрсетеді. есептің шешуін өрнек түрінде жазады;          өрнектің мәнін дұрыс есептейді;          есептің жауабын жазады  5 ұпай .

Мақсатқа оралу:

–Екі таңбалы сандарды қосу және азайту  алгоритмдерін  қолдануды үйрендік.

–Құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген амалдар  түрінде модельдеп және шығара алдық.

Саралау тәсілі: «Қарқын» әдісі арқылы жүзеге асады

Қарқыны жоғары оқушыға:

– Есептемей салыстыр.

Қарқыны баяу оқушыларға:  уақыт беріледі.

Рефлексия-Бүгінгі сабақта көптеген тапсырмаларды орындап, білім алауын жағу мәресіне жеттік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суретте бейнеленген спорт ойындарын атайды.

– Есептеуді ауызша түсіндіреді.

Тексереді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту жаттығуын жасайды.

Баған түрінде есептейді.

 

 

 

 

Есепті шығарады:

А) Ш:

100-(35+25)=40

Ж: 40 бала қатысты.

Ә) Ш:

96-(32+40)=24

Ж: 24 терек отырғызылды.

Б) Ш:

(36+24)-12=48

Ж: 48 ағаш отырғызылмаған.

ҚБ: 1-10 балдық жүйе.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ:

1-10 балдық жүйе.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық, дәптер қалам

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

5 мин

Кері  байланыс: «Кеме»  әдісі бойынша өтеді. Оқушылар стикерге сабақтан алған әсерлерін жазып, жапсырады.

Үй  тапсырмасы: 6-тапсырма. 27-бет.

Рефлексия жасайды.

 

You May Also Like

Қазақстан барысы, сабақ жоспары

Қызыл кітап, сабақ жоспары

Дайын өнімнің кірістелуі және оны құжатта бейнелеу, сабақ жоспары

Пән: Қаржылық есеп Күні: Уақыты: Пән оқытушысы: Сабақтың тақырыбы: Дайын өнімнің кірістелуі…

Киім стильдері, сабақ жоспары