«Қазақ тілін оқытудың жаңа технологиялары» пәні бойынша

  1. Педагогикалық технология туралы түсінік
  2. Деңгейлеп оқыту технологиясы
  3. Топтастыру стратегиясы
  4. Педагогикалық технологиялардың дамуы
  5. Педагогикалық технологиялардың жіктелуі
  6. Ақпараттық оқыту технологиясы
  7. Венн диаграммасының ерекшелігі, қолданылуы
  8. Білім үрдісіндегі технология мен әдістеменің өзара байланысы
  9. Ұжымдық-шығармашылық қызметті ұйымдастыру технологиясы
  10. Рефлексия стратегиясы
  11. Педагогикалық технологияның белгілері мен қасиеттері
  12. Жүйелеп оқыту технологиясы
  13.  ЖИГСО стратегиясы
  14. Бағдармалап оқыту технологиясы
  15. Түртіп алу стратегиясы
  16. Оқыту дәстүрлері және инновациялық технологиялары, ерекшеліктері
  17. Қазақ тілі сабағында оқушылардың жаңа технологиялар арқылы сөйлеу дағдысын жетілдіру, ой-өрісін кеңейту, танымдық қабілеттерін дамыту
  18. Нысаналы оқыту технологиясы
  19. Түртіп алу стратегиясының тиімді жақтары
  20. Технология және оның түрлері
  21. Жекелеп оқыту технологиясы
  22. Модульдік оқыту технологиясы
  23. Ассоциация құру, оның мақсаты
  24. Қазақ тілі сабағында оқытудың жаңа технологиясын пайдалану арқылы жеке тұлғаның белсенділігін арттыру
  25. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
  26.  Кубизм стратегиясы
  27. Қазіргі жаңа педагогикалық технологиялар, олардың ерекшеліктері
  28. Кредиттік оқыту технологиясы
  29.  Ой қозғау стратегиясы
  30. Қазақ тілі сабағында жаңа технологияларды қолдану
  31. Дамыта оқыту технологиясы
  32. Инсерт стратегиясы
  33. Ақпараттық және коммуникативтік технологияның дидактикалық мүмкіндіктері
  34. Топтық оқыту мен іскерлік ойындар технологиясы
  35. Эссені қолдану
  36. В.Шаталовтың қарқынды оқыту технологиясының мәні
  37. Қашықтан білім беру технологиясы
  38.  Ассоциация құру
  39. Қазақ тілі сабақтарында оқушылардың ойлау мен оқыту қабілетін дамыту
  40. Проблемалық және қарқынды күшейте оқыту технологиясы
  41. Бес жолды өлең стратегиясының қолдану ерекшелігі
  42. Жаңа оқыту технологиясының 12 жылдық оқытудағы білім беру жүйесіндегі орны
  43. Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау технологиясы
  44. Ой қозғау стратегиясының қазақ тілі сабағында қолдану тиімділігі
  45. Педагогикалық технологиялардың белгілері мен қасиеттері
  46. Ойын технологиясы
  47. Ассоциация құру
  48. Әлеуметтік және өндірістік технологиялардың ерекшелігі
  49. Презентациялық технология
  50. Рефлексия стратегиясының тиімділігі
  51. ЖИГСО стратегиясының қолданылу ерекшелігі
  52. Қашықтан оқытудың құралдары мен формалары
  53. Қараевтың деңгейлеп оқыту технологиясы
  54. Топтастыру стратегиясының тиімділігі  және оның ерекшелігі
  55. Қазақ тілін оқытуда кезеңдік оқыту технологиясының ерекшелігі
  56. Эльконин-Давыдовтың дамыта оқыту технологиясы
  57. Инсерт стратегиясының қолданылуы
  58. Бағдарламалап оқытуды компьютер көмегімен жүргізу
  59. Әлеуметтік және өндірістік технологиялардың айырмашылығы
  60. Эссені қолданудың ерекшелігі
  61. Қашықтан білім беру жүйесінің негізгі ұғымдары
  62. Компьютерлік оқыту технологиясы
  63. Дидактикалық ойындар, ерекшелігі
  64. Бағдарламалық құралдардың білім берудегі дидактикалық мүмкіндіктері
  65. Қашықтан білім берудің принциптері
  66. Түртіп алу стратегиясының мәні
  67. Ұжымдық оқыту тәсілінің монитор әдістемесі
  68. Дәстүрлі және дамытушы оқытуды салыстыру
  69. Инсерт стратегиясы
  70. RWCT бағдарламасының мақсаты
  1. Кредиттік оқыту технологиясының жалпы терминологиясы
  1. Түртіп алу стратегиясы
  1. Деңгейлеп оқыту технологиясының мақсаты мен міндеті
  2. М.М. Жанпейісованың модульдік технологиясы
  3. Ассоциация құру, оның мақсаты
  1. Қашықтан оқыту технологисының моделдері және   артықшылықтары
  2. Ойын  түрінде оқытудың мақсаты
  3. ЖИГСО стратегиясы
  4. Кредиттік оқыту технологиясын пайдалану арқылы оқу үдерісін ұйымдастыру
  1. Қазақ тілін оқытудың инновациялық тәсілдері
  2. Топтастыру стратегиясының ерекшелігі
  1. Ауызша тілді дамыта оқытудың лингвистикалық негізі
  2. Сын тұрғысынан ойлау технологиясына құрылған сабақ құрылымы
  3. РАФТ стратегиясы
  4. Жобалай оқыту технологиясы арқылы қазақ тілін меңгертудің ережесі
  5. Ауызша тілді дамыта оқытудың психологиялық негіздері
  6. «Mind Map» тәсілі
  7. Дамыта оқытудағы Л.В.Занков жүйесі
  8. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
  9. Модульдік оқыту бойынша сабақ жоспарын талдау
  10. Ж.А.Қараевтың денгейлеп оқыту технологиясы
  11. Білім беру үрдісіндегі технология мен әдістеменің байланысы
  12. Блум жүйесі
  13. Ұжымдық шығармашылық қызметті ұйымдастыру технологиясы
  14. Ауызша сөйлеу әрекетінің ерекшеліктері
  15. Еркін жазу стратегиясы
  16. Қазақ тілін өзгетілді дәрісханада жобалай оқыту технологиясының дидактикалық негізі
  17. Білім беру үрдісіндегі технология мен әдістеменің байланысы
  18. Венн диаграммасының қолданылуы
  1. Кредиттік оқыту технологиясын пайдалану арқылы оқу үдерісін ұйымдастырудың негізгі міндеттері
  2. Іскерлік ойынның әдіс- тәсілдерінің кезеңдері
  3. Тілші-ғалымдардың зерттеу еңбектерін оқыту
  1. Қазақ тілін оқыту үрдісінде ақпараттық технологияларды пайдалану
  2. Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау технологиясы
  1. Бақылау парағы немесе тест әдісін қазақ тілі сабағында қолдану тиімділігі
  2. Танымдық іс-әрекеттерді жандандырудың тәсілдерін оқыту технологиясы.
  3. Модульдік оқыту технологиясын қолдану
  4. Қазақ тіл сабағында деңгейлеп оқыту технологиясын қолданудың тиімділігі
  5. Қазақ тілін оқытудағы инновациялық технологиялардың тиімді түрлері
  6. Дидактикалық бірліктерді ірілендіру технологиясы,
  7. Қазақ тіл сабағында деңгейлеп оқыту технологиясын қолданудың тиімділігі
  8. Жаңа технологияларды сабақта қолданудың тиімділігі
  9. Ойын арқылы оқыту технологиясы,
  10. Кубизм стратегиясы
  11. Қазақ тілін оқытуда ойын технологиясының мәні
  12. Қашықтықтан оқыту технологиясы
  13. Қазақстандық жаңашыл педагогтар, олардың еңбектері
  14. Оқушылардың сабақтағы жұмысын ұйымдастырудың жеке формасы
  15. Оқушыларды ғылыми жұмыс жазуға баулу жолдары.
  • Кредиттік оқыту технологиясы, ерекшеліктері.
  • Оқушылардың жазу мәдениетін қалыптастыру.
  • Үй тапсырмасын беру және оқушы білімін есепке алу жолдары
  • Кейс-технологиясының  негізгі  мақсаты
  • Мультимедиа технологиясының ерекшелігі.
  • Жағдайды  талдау  әдісі;.
  • Жаңа инновациялық педагогикалық технологияның негізгі, басты міндеттері
  • Желілік технология
  • Дискуссия әдісі
  • Дәстүрлі және дамыта оқыту жүйелерінің айырмашылықтары
  • Жобалап оқыту технологиясының мәні
  • Іс  хабарды  талдау  әдісі
  • Деңгейлеп оқыту технологиясының мәні
  • Презентация технологиясы
  • Оқыту әдістерінің маңыздылығы
  • Ұжымдық оқыту технологиясының қолданылу ерекшелігі
  • В.Ф. Шаталовтың қарқынды оқыту технологиясы
  • Диктант жұмысын жүргізу жолдары
You May Also Like

Сөз мәдениеті. Кітаби тіл. Сөйлеу тілі, сабақ жоспары

Су-тіршілік көзі, сабақ жоспары

Күрделі сөз. Ұшқыш болғым келеді, сабақ жоспары

«ЭКСПО-2017» – Қазақстанның жаңа белесі, сабақ жоспары