Тақырыбы:20-ға дейінгі сандарды қосу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

1.1.2.5** ондықтан аттамай, 20 көлеміндегі сандарды (ондықтарды) ауызша қосу және азайтуды орындайды;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

“+”, “–”, “=” таңбаларын қолданады.

Оқушылардың көбі:20 көлеміндегі сандарды (ондықтарды) ауызша қосу және азайтуды орындайды;

Кейбір оқушылар:қосу азайтуды жиынның бөлігін ажыратып  атауды түсінеді;

Құндылықтарды  дарыту: Мәңгілік Ел, бұл – Тәуелсіздік және Астана.

Шығармашылық қабілеттерін дамыту, сын тұрғысынан  ойлауға тәрбиелеу

Денсаулық қауіпсіздік техникасын сақтау: Қауіпсіздік ережелерін сақтауды ескерту Пәнаралық байланыс Дүниетану, математика, сауат ашу

АКТ қолдану дағдылары:

Таныстырылым. интербелсенді тақта

Алдыңғы білім: Сандық сәуленің көмегімен қосу және азайту

Шаттық шеңбері

Шеңбер болып тұрайық,

Күннің нұрын алайық.

Жиналған жылы шуақты

Қонақтарға шашайық

Жеке жұмыс

17, 13, 19, 11, 15 сандарының неше ондықтан,

 неше бірліктен тұратынын жазыңдар айтындар

17- …. онд  …..бірл

13-…… онд ….бірл

19-  …..онд ….бірл

11-….онд …бірл

15- ….онд ….бірл

Сергіту сәті

«Қимыл» ойыны

“Миға  шабуыл”

20 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайту

Өрнектердің мәнін тап:

10+10                   15+5

18+2                     13+6

14+5                     17+3

Ондықтар мен бірліктерін ата

15, 16, 18, 21, 25,38

Әр санда неше ондық бар?

10,  30,  40,  60,  70,   80,  90

Дөңгелек сандарды ата:

15, 20, 25, 30, 40, 55, 80, 90

1топ

14, 18, 15, 13, 19 сандарының неше ондықтан, неше бірліктен тұратынын айтындар

14- …. онд  …..бірл

18-…… онд ….бірл

15-  …..онд ….бірл

13-….онд …бірл

19- ….онд ….бірл

3топ

13 + 4 = 3 + 4 + 10 = 17;

 

11 + 3 =

 

11 + 7 =

 

14 + 5 =

Бағалау  критерийлері

Оқушылар сабақтың соңында:

сандарды 20-ға дейін разрядтан аттамай, ауызша қосуды меңгереді.

Оқушының тақырыпты түсіну деңгейін анықтау

үшін мына сұрақтарды қойыңыз:

— 20 көлеміндегі екі таңбалы сандарға бір таң-балы сандарды қалай қосады?

— 13-ке 2-ні қосқанда неше шығады?

— 12-ні 4-ке арттырып көр. Қандай сан шықты?

— Гүлнар күзгі демалыста 12 кітап, ал Данияр — 7 кітап оқыды. Олар барлығы неше кітап оқыды?

Оқушылармен жұмыс дәптеріндегі “Жетістік бас-палдағымен” өзін-өзі бағалау жұмысын өткізіңіз.

КЕРІ  БАЙЛАНЫС

Кері байланыс:  «Желкенді  қайық» әдісі.

 Егер  сабақ  ұнаса және  тапсырманың  барлығын  сәтті  орындаған  болсаң ,

желкенді жасыл түске боя,

егер  сен  сабақта  белгілі  қиындықты  кездестірген болсаң,

желкенді сары түске боя,егер  саған  сабақ  барысында  тапсырмаларды орындау қиын  болып,

түсініксіз, кедергі  кездескен болса желкенді қызыл  түске  боя.

 

You May Also Like

Шумер жазуы, сабақ жоспары

Ғылыми фантастика, сабақ жоспары

Ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға, тренинг

 Тренинг тақырыбы: «Ұстаздық еткен жалықпас, үйретуден балаға» Қатысушылар:Озық тәжірибелі ұстаздар және сынып…

Құндылық – мәдениеттің құрамдас бөлігі, сабақ жоспары